Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

feelings skrev 2008-12-05 02:11:41 följande:
    Det hade varit asssscoolt.. På lördag är ja upptagen.. lilleman ska firas .. mormor o gänget kommer upp då .. söndag borde vara en bra dag,) .. vad ska du göra där då ? på sportssaken ..
    kattutställning. Sportarenan Åkered, Västra Frölunda. Jag kommer att vara där hela dagen. Jag kan inboxa mitt mobilnummer om du vill.
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-05 02:12:42 följande:

complications...
    ajdå... låter inge bra... hoppas att det löser sig...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 02:20:01 följande:
    aaaaaaaaaaa gör så .. Har själv en kisse här hemma.. fast ingen utställningsbar sådan .. hehe..
    man kan ställa ut ALLA katter, iaf huskatter. raskatterna är nog bra om de är rastypiska dock...

inboxar mitt nr, så kan du ringa om du kommer dit.
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 02:23:37 följande:
    Jag vet inte ens vem hennes farsa är .. morsan träffa jag .. men de är såna där som blir till ute ;) hehehe
    de e fullt utställningsbara! du behöver bara vara med i en kattklubb och ha huskattsbevis på henne. kom på söndag så kommer du att vara fast sen.
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 02:27:48 följande:
    Gubben ska ändå iväg på söndag.. på julbord.. så varför inte.. ska bara kolla så att jag verkligen kan ;) .. men jag har iallafall ditt nr o du mitt ;) .. Nu ska jag ta o spola tillbaks dagens tv så jag kan se på Ncis .. o sen ska jag försöka slå ned mig själv.. måste försöka sova ... ska upp imorgon me barnen .. o sen intervju.. ;)
    ja, vore jättekul att ses... å se om du kan göra mig mer pryd... haha

sov gott! jag ska väl fortsätta packa... har redan packat som om jag skulle va borta en vecka...
  • love 69

... å så var man ensam här igen...

• love 69

Anonym skrev 2008-12-05 03:20:51 följande:

tycker jag också men sover jag inte alls blir jag som en zoombie...
    jo, jag behöver sova ibland jag också... men gör det hellre på dagen. imorn måste jag ändå sova på dagen eftersom jag ska sitta å köra bil på natten...
  • love 69

men faan vad jag e rastlös! Packar jag mer kommer han tro att jag tänker flytta in... kan ingen roa mig lite? *suckar*

• love 69

tjohoo... vad jag älskar draget här så här dags! *hoppar jämfota*

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover