• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Mr Espresso

Lycka till med "plåtningen" Missix

Missix skrev 2009-01-05 17:25:29 följande:
    Jag hade egntligen lite andra planer ikväll som tyvärr blev omkullkastade så om en timme blir jag plåtad *nervis*
  • love 69

Hostar fortfarande. Finns inget som hjälper... Sprang in i ett träd, så jag fick ett jack i huvudet oxå. Jag trodde att jag träffat mannen i mitt liv, men som vanligt var det bara en skitstövel. Kan det gå mer fel? Som tur var ringde min underbaraste KK när jag skrev det här inlägget, så han fick mig på lite bättre humör. Varför kan jag inte falla för nån som honom?

• figurehead

love 69 skrev 2009-01-05 20:39:07 följande:

Hostar fortfarande. Finns inget som hjälper... Sprang in i ett träd, så jag fick ett jack i huvudet oxå. Jag trodde att jag träffat mannen i mitt liv, men som vanligt var det bara en skitstövel. Kan det gå mer fel? Som tur var ringde min underbaraste KK när jag skrev det här inlägget, så han fick mig på lite bättre humör. Varför kan jag inte falla för nån som honom?
    Det eviga problemet. Man ser bara det bästa i de man inte vill ha eller kan få.
  • Knasis
    figurehead skrev 2009-01-05 20:44:06 följande:
    love 69 skrev 2009-01-05 20:39:07 följande: Det eviga problemet. Man ser bara det bästa i de man inte vill ha eller kan få.
    WORD
    Magnus frater spectat te...
  • love 69

Men jag hade honom. Jag har kommit fram till att män över 40 inte e nått för mig. De är gentlemän innan de får knulla, sen beter de sig mer som svin. Jag ska hallå mig till 20 och 30 åringar.

• figurehead

love 69 skrev 2009-01-05 20:52:54 följande:

Men jag hade honom. Jag har kommit fram till att män över 40 inte e nått för mig. De är gentlemän innan de får knulla, sen beter de sig mer som svin. Jag ska hallå mig till 20 och 30 åringar.
    Trist att de inte är mer "män" än så trots att de nått över de 40.
  • love 69

Det kanske e det som är deras problem. Det finns 20 åringar som är mer mogna och mer ödmjuka än 'mina' 40 åringar.

• figurehead

love 69 skrev 2009-01-05 21:15:47 följande:

Det kanske e det som är deras problem. Det finns 20 åringar som är mer mogna och mer ödmjuka än 'mina' 40 åringar.
    Ja, jag tror dig. Tyvärr så har du fått tag i fel 40 åringar. Och det är helt klart deras problem. Att få komma innanför trosorna och sen skryta om det var ju häftigt när man var 15.
  • Missix
    Mr Espresso skrev 2009-01-05 20:32:57 följande:
    Lycka till med "plåtningen" Missix
    Tack, Nu är det färdigt. Det gick väl typ hyfsat. Jag och kamera är inte riktigt överens ju. Men det ska bli kul att se det färdiga resultatet sen...
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • figurehead

Missix skrev 2009-01-05 21:24:44 följande:

Tack, Nu är det färdigt. Det gick väl typ hyfsat. Jag och kamera är inte riktigt överens ju. Men det ska bli kul att se det färdiga resultatet sen...
    Japp, det tycker jag med
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover