Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Knasis skrev 2009-02-10 20:41:58 följande:

näää... det där såg lite förvirrat ut!
    mmm jag e nog lite förvirrad.

I morrn blir det klubben, knulla massa... på fredag blir det en helnatt med en kk, nästa onsdag blir det klubben med två kk å en bi-tjej. När ska jag pressa in eftermiddagsknullet?
  • love 69

E det Lotta Engberg som har bingolotto nu? Var tog loket vägen?

• love 69

Eh... har jag sagt att jag inte har nån TV?

• love 69

figurehead skrev 2009-02-10 20:53:52 följande:

love 69 skrev 2009-02-10 20:52:51 följande: och du kallar dig människa
    nääää.... DET har jag väl aldrig gjort??
  • love 69

figurehead skrev 2009-02-10 20:55:14 följande:

Efter 40 år var Nils-Bertil nu stor Nu var han utan både far och mor Han satt framför TV:n vareviga kväll Han satt där för att slippa sin frus jävla gnäll Nils-Bertil blev gammal, han led ej någon nöd Han kände ingen sorg fast hans fru nu var död TV:n sa "plopp", det var proppen som gick Förlamad satt Nils-Bertil med en iskall blick Nu ligger han på kyrkogården två meter ner Och TV:n har han med sig, dom skiljs aldrig mer Istället för en gravsten, har han en antenn På den står det ristat: "TV:n var min enda vän" JA, TV:N ÄR ALLT SOM HAN HAR JA, TV:N ÄR ALLT SOM HAN HAR
    Ja du ser vad de där jävla apparaterna ställer till det!
  • love 69

Knasis skrev 2009-02-10 21:16:32 följande:

punk??? går det att äta???
    jarå... precis som alla andra karlar, kan man äta även punkare.
  • love 69

weee!!! Har provat alla mina nya kläder och jag kunde ha alltihop! *älskar*

Nu vill jag ha alla mina traderavinster också! Nya stövlar till klubben i morgon skulle inte sitta fel...

• love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-10 23:22:17 följande:
    *snublaa in*
    Hallå RumpFia! Läget?
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-10 23:24:15 följande:
    Det är fint, har ätit middag med en kompis om snackat hela kvällen, riktigt nice!!! Nu skall ja betala tradera köp tänkte jag och ännu en gång försöka lägga mig vid 12 tiden Själv då?
    Bara bra här! Har tagit det lugnt idag. Imorrn ska jag träffa en ny stjärna å gå till klubben. Blir spännande!
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover