Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

HäxanSurtant skrev 2009-02-09 22:27:34 följande:
    hehe.. ja skall i säng i tid idag.. tror ni på mig??? *snälla* och så skall jag äta middag med en kompis imorgon och är barnledig och inte nog med det så skall min syster ha Freja en gång över natten i veckan som en tränings runda innan min date den 27 Rena lycko veckan....
    japp, jag tror dig... precis som jag tror att JAG kommer isäng tidigt. *somnar snart med datorn på magen*

låter som en härlig vecka med egentid för dig. det behöver man som mamma!
  • love 69

Heleniz skrev 2009-02-09 22:30:25 följande:

Ni har så rätt så! Men ska vi vara typ bra kompisar, eller ska vi ta det lugnt på den fronten oxå? Han brukar fråga om jag har knullat nån annan efter att vi har gjort slut, sen direkt efter så säger han föresten vill inte veta.... Än så länge har jag bestämt att det är knull/kyss/puss/kram stopp! Men sen som sagt är ju frågan det där med att vara vänner.
    det låter hårt, men jag skulle nog försöka hålla distans...
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 22:51:24 följande:
    Jag kan lova att jag behöver det... kan inte minnas när jag var barnledig två eftermiddagar på samma vecka längre ens....
    Då e det hög tid! Man behöver vuxentid mellan varven, hur underbart det än är att umgås med de små liven...
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 22:55:20 följande:
    Faktiskt kvällarna som blir tristat.. Hade vart skönt med lite vuxet sällskap då och då... Även om man bara balja te och snackar dynga med en kompis.. Så därför skall de bli kul att äta middag med min kompis imorgon faktiskt och vara lite barnledig samtidigt... OCh sen kanske herr date kommer upp en kväll i veckan också och fikar
    Förstår det... Mina barn e så stora att jag nästan får fråga DEM om jag får åka nånstans... :/

Så Herr Dejt kanske kommer och "fikar"... låter spännande.
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 22:57:06 följande:
    Joooo en sak till syrran sa att jag fick välja vilken kväll Freja skulle vara där helt själv... kanske skall man få ihop det när herr date kommer på fika eller så ser jag till att ha henne henna, bara för att hindra mig själv från att kasta mig över honom i värsta vulgo vera stil och våldta den stackaren
    Tycker att du ska ta den dagen dejten kommer.
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 23:03:13 följande:
    Men jisses, två mot en.. det var faktiskt ett råd från en man detta med att hoppa sex och allt sånt där den här första gången.. Min granne således, Frejas pappas tjej menade att om vi verkligen vill ha sex så lär vi få fixat de ändå oavsett om jag har barnvakt eller om Freja sover i mitt rum...
    Jo jag vet... sex första dejten suger.

(sa hon som har sex 100% av alla första dejter)

nästa gång kanske man skulle prova att knipa ihop knäna... *funderar*
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 23:08:56 följande:
    En tenor mellan knäna, det brukar min pappa säga
    ska komma ihåg det till nästa gång... iaf om det e någon jag e intresserad av på riktigt (vilket händer väldigt sällan). e han bara fuckable så kör jag på som vanligt...
  • love 69

Eras skrev 2009-02-09 23:11:52 följande:

Guggh.
    aaahhh kuken! Missed you! *puss på*
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 23:13:27 följande:
    Gahh men de är ju det där.... fast egentligen är de ju skit samma... jag har inget att förlora på att hålla fast den där tenoren tills den 27.. antingen de bara blir knulla och inget mer heller så Fast fan vad män skickar dubbla budskap.. skumma individer.... avslutar mail med din och massa konstigt, ringer på morgon kvisten och dricker kaffe ihop i luren och tar en cigg.... Är absolut inte van vid sånna män... Kanske beror de på att han är äldre??
    mmm män är ett konstigt släkte... :/
  • love 69
    HäxanSurtant skrev 2009-02-09 23:13:50 följande:
    Hej... säg att du hittade frugan igår
    det gjorde han,,, *vet*
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover