Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Mandi74 skrev 2009-02-02 01:32:09 följande:

Jasså, vad tävlar du om då?
    Jag skrev att jag INTE tävlar. Om du känner förvåning eller något annat, så svarar jag gärna på frågor - på msn eller i telefonen.
  • love 69

Natti natti kuken!

Mandi, det här känns onödigt.

• love 69

Mandi74 skrev 2009-02-02 01:53:26 följande:

Vilket? Om du påstår att jag tävlar mot dig så vill jag gärna ha en förklaring till varför du tror att jag tävlar.. en enkel liten förklaring bara.. inget annat.
    När jag skriver att JAG inte tävlar finns det inget i den meningen som säger att DU tävlar.

Detta är det sista jag skriver i den här diskussionen här. Vill du fortsätta får du logga in på msn.
  • love 69

Decnet skrev 2009-02-02 10:57:48 följande:

Gmorrn..
    sliten efter helgen?
  • love 69

Decnet skrev 2009-02-02 11:10:24 följande:

love 69 skrev 2009-02-02 11:04:26 följande: Njae.. Man kunde varit betydligt mer sliten men har fan feberfrossa idag.. så det känns som att man är sliten på fel sätt..
    stackare... du får knapra alvedon och hoppa isäng tidigt idag.

själv känner jag mig ungefär som jag blivit påkörd av en ångvält. men det visste jag innan att jag skulle göra, så de e bara att ta smällen.
  • love 69

fy fan va kroppen värker... man kan tro att de va jag som fick pisk...

• love 69

SimplyTheBest skrev 2009-02-02 16:51:13 följande:

Trött...i både kropp & själ... *snark*
    du e inte ensam... jag håller på att ladda upp för att gå några hundra meter och posta ett brev... så trött e jag.
  • love 69

SimplyTheBest skrev 2009-02-02 17:01:29 följande:

Känns som om jag bara stötter på problem hela tiden just nu... Var ska jag hitta orken? Letar frebrilt efter den...den jäveln som snott den kommer få med mig att göra...
    jag har inte snott den, jag lovar! det finns nog en energitjuv nånstans som suger ut all must ur oss.

just nu är jag bara glad att jag lyckades bearbeta så mycket mentalt innan jag gick å la mig igår. jag mår bra psykiskt, men kroppen e urballad. den känslan kan jag leva med.
  • love 69

Mandi74 skrev 2009-02-02 17:16:56 följande:

Vad hade du som du behövde bearbeta? Kan jag hjälpa dig på nått sätt så finns jag på msn..
    Tack, men de e lugnt. Dece hjälpte mig igår kväll. Nu är jag tillbax i min egen kropp igen.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover