Fick denna för nån vecka sen.
Normalkontrakt för en slavinna. I kontraktet används benämningarna Herre o Mästare,jag,mig resp Master synonymt:
Slavinnan är alltid beredd att tjäna Undertecknad Herre o Mästare.
1. Slavinnans vanliga plats är vid Mina fötter.
2. Slavinnan må inte korsa sin ben.
3. Slavinnan medges ej orgasm utan Mästarens tillstånd.
4. Alla tider på dygnet då Master vill använda slavinnans mun, stjärt, kön eller njuta slavinnan på annat sätt så är det hennes glädje att låta Honom göra detta.
5. Slavinnan rengör Master med sin mun och tunga efter det att han använt henne.
6. Om Heere o Mästaren är klädd så är det slavinnans plikt att knäppa upp hans kläder och att knäppa och ordna dem efter det att han använt henne.
7. Om Herren o Mästaren ger slavinnan order att betjäna andra, män eller kvinnor, är det hennes glädje att göra det.
Slavinnan uppträder och klär sig alltid enligt Mina regler.
1. Slavinnan är alltid hövlig mot Master.
2. Slavinnan referar alltid till sig själv som ”denna”, ”slavinnan” eller ”Masters slavinna”, aldrig som ”jag”.
3. Slavinnan får inte tala med andra Mastrar/flickor i haremet utan tillåtelse.
4. Slavinnans kropps- och könshår är alltid bortrakat, utom en tuss på venusberget.
5. Slavinnan är alltid klädd så hon är lätt tillgänglig för Master.
6. Strumpbyxor är förbjudna och byxor är tillåtna bara när Master tillåter det.
7. Slavinnan bär små trosor eller inga trosor alls. Trosor är endast tillåtna vid dåligt väder eller under menstruation eller p g a medicinska skäl.
8. Om slavinnan bär bh så måste den ge Master lätt tillträde till hennes bröst och bröstvårtor.
9. Slavinnans vanliga klädsel är kjol och top eller dräkt. Vid fester dessutom strumpebandshållare och strumpor eller stay ups, högklackade skor. Privat är hon vanligen naken - såsom vid betjänande av Herren o Mästaren vid måltider.
Vid Pennan
Herre och Mästare Anders
/Slavinnan X