Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Add3 skrev 2008-12-01 01:00:38 följande:
    love 69 skrev 2008-12-01 00:58:45 följande: Hehe, det är två olika saker att camma med såna man träffat och de som är okända tycker jag..
    mmm... jag tror att vi kommer att komma jääävligt bra överens, han å jag... men jag vill inte visa mig innan vi träffats ändå... jag gör mig inte lika bra i cam som i verkligheten.
  • love 69

Anonym (karlar...) skrev 2008-12-01 01:02:53 följande:

Jag är vaken för jag tänker på en kille som verkar vara ett knas... blir så jävla less!!
    ajdå... varför verkar han knas?
  • love 69

Anonym (karlar...) skrev 2008-12-01 01:09:21 följande:

Så jävla märklig... verkar intresserad, och har så gjort ett tag. Våra kompisar tror på det här och dom pratar om att hanär intresserad. Så skulle vi umgås idag, och karln tappar greppet totalt och verkar helt ha glömt allt. Dyker därmot upp när vi sitter ett par st och har söndagsmys, och verkar helt oberörd. Nu bestämde vi iofs det där med att umgås igårnatt när vi kommit hem till honom efter krogen, men ändå. inte alls nöjd!
    hehe... det där känner jag igen BIG TIME. Man kan göra så två gånger med mig, sen e det adjöss å goodbye...
  • love 69
    Eras skrev 2008-12-01 01:16:03 följande:
    Nu sofva. Nattinatt.
    natti natti magistern... dröm blött...
  • love 69

Anonym (karlar...) skrev 2008-12-01 01:15:54 följande:

Ja det är så jävla dåligt! Mina kompisar och jag sitter bara och undrar vad det var som hände, han är verkligen ingen player eller en dålig kille. Så vad som hände nu ikväll har jag inte en aning om. Blir så trött, orkar inte med sånt här, då får det vara!
    ge honom EN chans till, men låt honom veta att det är sista chansen...
  • love 69

Anonym (karlar...) skrev 2008-12-01 01:27:43 följande:

Tack :) Jag är en sån som springer bort när det börjar kännas som att det kan bli nått med killen, men nu hade jag gett mig på att jag skulle stanna och se vad som händer. Men just nu känner jag för att bara strunta i allt, men samtidigt vill jag absolut inte släppa det här. riktigt drygt... har du liknande problem just nu eller var det förr?
    hamnar i sånt typ hela tiden... men en del blir inte så gamla hos mig... en del skärper sig å får va kvar...
  • love 69

Anonym (karlar...) skrev 2008-12-01 01:32:10 följande:

det är samma här, tycker att jag bara träffar sådana killar. nej du, nu ska jag sova :) tack för pratet! :) Godnatt och sov gott!
    natti natti och lycka till! Hoppas att det var en engångsföreteelse!
  • love 69

haha.. jorå, nu när det e så dött här kan du få va me ändå...

• love 69

inte mycket att kolla på nu... alla sooover ju...

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover