• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Missix
    love 69 skrev 2008-12-22 10:31:22 följande:
    figurehead skrev 2008-12-22 10:29:18 följande: mmm... men han har gjort klart för mig att jag bara e en fitta i mängden, å just nu knullar han en annan fitta i mängden... så jag ska krypa under den sten jag kom från nu... natti natti
    Men usch då.. *kram*
    Hoppas du inte håller dig borta för länge. Kommer sakna dig ju!
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • figurehead
    LykkeLee skrev 2008-12-22 11:05:01 följande:
    Oj.. rymlig brud!
    ja, hon behöver inte ta i när det är dags för nummer två i toan.
  • love 69

Det är inte min dag idag. Först var det stans kö när jag skulle tvätta bilen, sen fanns det ingen soltid. Jag har inte hunnit köpa en enda julklapp än och bilen kommer säkert inte gå genom besiktningen. Antingen håller jag på att få mens, eller så har jag blivit för hårt knullad. Vad kan mer gå fel? Suck!

• figurehead

love 69 skrev 2008-12-22 16:36:50 följande:

Det är inte min dag idag. Först var det stans kö när jag skulle tvätta bilen, sen fanns det ingen soltid. Jag har inte hunnit köpa en enda julklapp än och bilen kommer säkert inte gå genom besiktningen. Antingen håller jag på att få mens, eller så har jag blivit för hårt knullad. Vad kan mer gå fel? Suck!
    är det Murphys lag som råder idag för dig?
  • love 69

figurehead skrev 2008-12-22 19:49:17 följande:

love 69 skrev 2008-12-22 16:36:50 följande: är det Murphys lag som råder idag för dig?
    mmm typ... men bilen gick genom besiktningen iaf. trodde jag inte med allt han klagade på...
  • figurehead

love 69 skrev 2008-12-22 20:35:37 följande:

figurehead skrev 2008-12-22 19:49:17 följande:
    mmm typ... men bilen gick genom besiktningen iaf. trodde jag inte med allt han klagade på...
    ok, inte nåt ont utan att det för nåt gott med sig
  • darkside
    love 69 skrev 2008-12-22 10:34:51 följande:
    jag kommer att stanna under stenen i några dagar... för någon kommer att bli sur när han läser här... *poof*
    *kryper ner och håller sällskap under stenen*
    Fakta försvinner inte bara för att man inte låtsas om det..
  • figurehead

darkside skrev 2008-12-22 21:08:38 följande:

finns det plats för en till?
  • love 69

darkside skrev 2008-12-22 21:08:38 följande:

nä, nu kryper vi ut igen. han har tydligen läst tråden och var inte arg... Vi sätter oss i soffan ist, det är lite skönare där. *låtsas att jag inte alls renoverar och att soffan inte alls står i morsans garage*
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover