Inlägg från: feelings |Visa alla inlägg
  • feelings

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2008-12-05 01:54:01 följande:
    ja om du lär mig att vara mer pryd, så kan jag lära dig att vara slampig. that's a deal! du kan få några från min lista, jag orkar inte med alla...
    Deal.. har inte ens kikat in hos dig.. MEN vart bor du ? .. hade varit megaskooooj om man inte varit för avlägsna från varandra hahahahaha..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 02:08:59 följande:
    han bor inte där... jag ska till honom i morgon, sen till gbg på lör-sön... å sen ev tillbaka till honom på söndag...lör-sön kommer jag vara i en sportarena i Västra Frölunda... kom dit vet ja!
    Det hade varit asssscoolt..

På lördag är ja upptagen.. lilleman ska firas .. mormor o gänget kommer upp då .. söndag borde vara en bra dag,) ..

vad ska du göra där då ? på sportssaken ..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 02:14:31 följande:
    kattutställning. Sportarenan Åkered, Västra Frölunda. Jag kommer att vara där hela dagen. Jag kan inboxa mitt mobilnummer om du vill.
    aaaaaaaaaaa gör så ..

Har själv en kisse här hemma.. fast ingen utställningsbar sådan .. hehe..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 02:22:06 följande:
    man kan ställa ut ALLA katter, iaf huskatter. raskatterna är nog bra om de är rastypiska dock...inboxar mitt nr, så kan du ringa om du kommer dit.
    Jag vet inte ens vem hennes farsa är .. morsan träffa jag .. men de är såna där som blir till ute ;) hehehe
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 02:25:26 följande:
    de e fullt utställningsbara! du behöver bara vara med i en kattklubb och ha huskattsbevis på henne. kom på söndag så kommer du att vara fast sen.
    Gubben ska ändå iväg på söndag.. på julbord.. så varför inte.. ska bara kolla så att jag verkligen kan ;) .. men jag har iallafall ditt nr o du mitt ;) ..

Nu ska jag ta o spola tillbaks dagens tv så jag kan se på Ncis .. o sen ska jag försöka slå ned mig själv.. måste försöka sova ... ska upp imorgon me barnen .. o sen intervju.. ;)
  • feelings

Blev det sååååå sent för dig love ;)

eller tidigt beroende på hur man ser på det ;)

Nu ska jag iväg på intervju... klackarna i taket och hjärtat på rätt plats.. måste bara få liv i gubben min .. han ska va min chaffis dit idag...

höreeeeeeeeeeeeeeeees

• feelings

Hello people !

Nån som vill ha två barn och en fru i sitt hus? ..

Jag vill fan bara dra här ifrån... jävla gubbjävel som är ute o svirar nu .. HAN tänker inte på pengarna... tömt hela kontot.. tack för den ...

Så ledig ( på sitt vis ) för sällskap haha

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-07 23:08:57 följande:
    ajdå... fråga 18-åringen...
    Ja han är beredd .. men han bodde ju inte just här hahahahahaha.. men han kunde kööööra låååångt för att hämta mig o barnen.. bara det att han bor ju ännu hos mor o far.. tror inte de vill ha hem folk .. haha..
  • feelings
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:16:33 följande:
    Japp du är så välkommen så, jag bor i en stor trea i centrala Eskilstuna några minuters promenad från stationen. Har en 160cm dubbelsäng åt oss och en våningssäng för fina barn som står tom mest hela tiden. Jag gillar att laga mat, så jag kan ha en hög stapel pannkakor klara (med sylt & glass såklart) tills ni kommer. Efter middagen kan vi kolla på Barnkanalen på min 50" plasma-tv tills det är läggdags för barnen, och efter det kan ju du och jag lära känna varandra lite bättre =D
    Lät gött de ;) ...

Det som locka allra mest är LAGAR mat ;);) de du .. om du bara visste ;)  PANNKAKOR älskas av barnen OCH av mig ...

men Eskilstuna .... DET heter Älsklingstuna .. så sa jag som liten hahaha..
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover