• Kamme

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-01-11 23:02:23 följande:

Undra om man ska regga sig på bc, nu när man är singel......
    gör inte det... det är bara massa äckel som spanar in en....
  • Kamme

Heleniz skrev 2009-01-11 23:27:50 följande:

Ok. Men vad finns det vanliga dejting sidor då? Vet ju ingeting.
    Vet inte.... Jag reggade mig på BC förrut bara "för skojs skull" skulle kolla vad det var för folk där och om det fanns nån man kände igen ifrån ens trakter :P

Varje dag har jag nya besök av killar som spanat in min profil.. killar med annonser som "len ren smal röv söker yngre kille för ...." o liknande grejjer...
    *kräks!!*
  • Kamme

Mandi74 skrev 2009-01-12 12:15:05 följande:

Ryck upp dig pojk!!! Du ska ju få besök i helgen, du har inget att deppa över!
    hmm mjo :/
  • Kamme

Mandi74 skrev 2009-01-12 12:27:37 följande:

Börja sova om nätterna till att börja med så kömmer livet att bli lättare. Sover man inte så tappar man sugen och orken för det och allt blir bara ännu mer piss! Ska börja sparka dig i säng om kvällarna!
    Jag önskar det var så lätt...

När jag går o lägger mig på kvällarna ligger jag o vrider o vänder på mig till vansinne... tänker på henne, på saker jag skulle gjort under dagen, saker jag ska göra nästa dag, saker jag behöver göra etc, den icke existerande ekonomin m.m... och hjärtat ligger o slår i 200km/h...
    vid varje andetag hinner hjärtat slå säkert 10ggr och det är när jag legat där en timme redan och vridit på mig, är så "avslappnad" man kan bli och försöker att sova...
  • Kamme

Jag har bara sovit bra en helg på jag vet inte hur länge, då jag somnade lugn och avslappnad...

• Kamme

mnja... jag vet vad jag behöver, hoppas bara att jag får det(den) snart, innan jag förgår...

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover