Knasis skrev 2009-01-30 16:42:34 följande: ha ha.. nej inge jävla karate.. "-ooohkej mandi.. är du med?.. *HIIIIIIIIA*... -Mandi?... Hallå.... -Mandi.. vakna nu.. -Det är inge skoj länge.. vakna med dig.. "
Knasis skrev 2009-01-30 16:46:31 följande: Aaaah.. du menar som "nobody mezz with the zohan"-trycket.. kan se det framför mig.. *trycker*... *dunk* (Mandi somnar i filbunken.. )
Kan ni inte sätta upp webkameror överallt så vi får va me??
det ska nog gå bra jag värmer bara upp idag för det är imorgon det blir tok supa och krogen och vakna på söndag med ett blåöga och undra vad fan hände igår.. :)
Knasis skrev 2009-01-30 22:00:45 följande: nja... tror att det är andra kroppsdelar som blir blå, ansiktet ska visst vara off limit, har jag fått lära mig. nice bild du har hittat!
Just det.. så var det! Är inte så hemma i deras lekar.. hehe...
Visst är den läcker.... För tankarna till något härligt...
Knasis skrev 2009-01-30 22:19:34 följande: Nä, jag är inte så hemma i det heller, men jag gör vad jag kan för att försöka förstå det. Vore kul som fan om de hade haft webcams riggade, så man kunde studera på "nära håll".
Visst vore det!! Vi bänkar oss i soffan med popcorn och cola! Diskuterar hej vilt om vinklar och vridningar.. Krokar och allt vad det är de använder sig av...