Decnet skrev 2009-02-05 05:03:43 följande:
Hmm.. jag vann juh likförbanant.. ha ha.. Skall jävlar i det köpa en trisslott i morgon.. Inte nog med att jag vunnit den person jag värdesätter mest.. Jag har dessutom kommit henne närmare än jag trodde var möjligt.. vi är så ooootrooooligt lika på så många sätt och det gemensamma vi har är väl att kunna särkilja renodlade manipulativa bittra riks-idioter från någon som genuint är det dom säger att dom är.. GIGANTISK eloge till Mandi.. och ett OTROOOLIGT tack för att du finns här.. vid min sida.. varje dag.. och lovar återgälda manövern med att finnas hos dig.. så ofta du vill, när du vill och hur du vill... Jag vann inte kvällen.. Jag vann faktiskt "livet" som någon sa till mig... Och tacksam är jag för det.. För mer levande än jag känner mig ikväll har jag inte kännt mig sen jag pillade på granntjejen vid 7 års ålder.. Puss på dig Mandi.. Vi ses till helgen.. Måste även tillägga att jag anser faktiskt den andra tråden där man är "sams" mer lockande och detta förblir mitt sista inlägg i "sexiga nattchatten som snackar skit" eller fan den heter.. Säger tack och adjö och fortsätter mer än gärna intellektuella samtal och konversationer bland folk som förespråkar "vänskap" och "medmänsklighet" i Tråden "Sexiga och heta tråden för oss som håller sams"...Det betyder att "renodlade manipulativa bittra riks-idioter" undanbedes såvida dom inte verkligen verkligen verkligen vill måla upp sig själva som de stora förlorarna dom är.. Ha ett bart underliv.. ///Kungen
Vad kan jag säga.. förrutom att tillsammans är vi starka, oövervinnliga!
*lämnar tråden tillsammans med Dece*