• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Ghorath

så sant så men våra hytter är inte jättestora men jag har kanske varit lite för långsam, durken precis innanför dörren hade kanske varit bättre:)

• love 69

Finns det inga tjejer där du jobbar då Ghorath?

• Ghorath

Där jag jobbar för tillfället finns det men inte på förra båten där vi jobbade 10-veckors törnar. eller 20 när man så ville

• Dr Cotton

Jag kunde gott tænka mig att trycka upp tjejen mot væggen, direkt innanfør dørren. Beskrivning med ljudeffekter:

"Honey, I'm home"
    Ritsch
    Smack
    Dunk-dunk-dunk (beskær lite hær)
    Ahhhhhh, ooohhhhh

:)

• love 69

Ghorath skrev 2008-12-09 05:25:25 följande:

Där jag jobbar för tillfället finns det men inte på förra båten där vi jobbade 10-veckors törnar. eller 20 när man så ville
    Då kan det väl inte va några problem att få lite sex? Eller har tjejerna inga behov?
  • love 69

Ghorath skrev 2008-12-09 05:25:25 följande:

Då kan det väl inte va några problem att få lite sex? Eller har tjejerna inga behov?
  • love 69

Dr Cotton skrev 2008-12-09 05:26:28 följande:

Jag kunde gott tænka mig att trycka upp tjejen mot væggen, direkt innanfør dørren. Beskrivning med ljudeffekter: "Honey, I'm home" Ritsch Smack Dunk-dunk-dunk (beskær lite hær) Ahhhhhh, ooohhhhh :)
    Oki.. jag åker nu, är framme om några timmar...
  • Dr Cotton

Hehe. Retas inte... Det ær frustrerande nog som det ær...

• love 69

hehe... e det därför du sitter å surfar på Sex och Sånt?

• Ghorath

Där jag är nu jobbar vi bara 2 veckor, så jag klarar mig, men för de som vill är det nog inga problem:)
    har fru och barn att tänka på nu.
    Men man klagar ju aldrig om hon hälsar på när man jobbar:P

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover