Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-02-02 00:38:13 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 00:05:53 följande: Då missuppfattade du situationen. Han hade två minuter att göra precis vad han ville med mig och jag var med på det. Han valde en avsugning, that's about it.
    Men nej.. jag kan inte hålla med dig där och jag antar att du egentligen vet varför om du tänker efter.

Men jag har ingen lust att föra denna diskussionen här, det känns bara dumt.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-02 01:14:14 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 01:08:47 följande: Vi vet redan att vi är som Yin och Yang. Vi tänker olika, har olika viljor, vill behandlas olika. Det är inte så konstigt att vi har olika åsikter om det här heller.Finns inget rätt eller fel, bara olika viljor och åsikter.Jag vill inte heller diskutera det här. Men jag säger som jag har sagt hela tiden - jag tävlar inte.
    Hahahaha.. det finns inget att tävla om! Tror du det så har du missuppfattat något, grovt!!

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-02 01:18:33 följande:
    För att klargöra det hela har jag absolut inget emot dig, Mandi, på något sätt. Jag gillade dig innan vi träffades och jag gillar dig nu. Jag är glad att jag fick komma till dig i helgen och jag hoppas att vi ses fler gånger. Har du något du vill diskutera, reda ut eller prata om finns jag på msn och telefon.
    Jag har inget emot dig heller, jag känner en väldig massa förvåning över saker och ting men tjats it.
    love 69 skrev 2009-02-02 01:19:03 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 01:17:03 följande: mmm kanske det, eller kanske inte.
    Jasså, vad tävlar du om då?
  • Mandi74
    Mum mum mum mah
    Mum mum mum mah

Can't read my,
    Can't read my..

p-p-p-poker face..

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-02 01:34:52 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 01:32:09 följande: Jag skrev att jag INTE tävlar. Om du känner förvåning eller något annat, så svarar jag gärna på frågor - på msn eller i telefonen.

Nopp.. känner ingenting.

Vem är det som tävlar då? *fattar nada*

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-02 01:45:16 följande:
    Natti natti kuken!Mandi, det här känns onödigt.
    Vilket?

Om du påstår att jag tävlar mot dig så vill jag gärna ha en förklaring till varför du tror att jag tävlar.. en enkel liten förklaring bara.. inget annat.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-02 01:56:10 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 01:53:26 följande: När jag skriver att JAG inte tävlar finns det inget i den meningen som säger att DU tävlar.Detta är det sista jag skriver i den här diskussionen här. Vill du fortsätta får du logga in på msn.
    Läs ditt inlägg igen som är på andra sidan så inser du att du just nu pratar mot dig själv.

• Mandi74

*stryker ett sträck över det som varit och går vidare*

Har en massa att se framemot så varför titta bakåt..

• Mandi74

Det enda som jag tänker på är din mjuka kropp.. som kan bli min..

Vill ha dig i mörket hos mig.

Vill du bada skumbad och smeka mig varm.. jag vet att du vill..

Vill ha dig i mörket hos mig.. tiden den stannat när vi rör vid varann.

...

*diggar för fullt*

• Mandi74

"I´m coming.. im coming out.. I´m coming!"

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover