Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Hemma igen... iaf i natt...

• love 69

Mandi74 skrev 2009-01-08 20:41:46 följande:

Varit iväg på action?
    nääää, det kan jag inte påstå. jag e sjuk och har legat hemma hos morsan för att slippa frysa ihjäl. nu e jag hemma och eldar inatt, men sen drar jag nog till morsan igen. är så matt att jag knappt orkar stå på benen...
  • love 69

Mandi74 skrev 2009-01-08 21:08:19 följande:

Usch.. låter inte kul alls. Hoppas du kryar på dig snart!
    tack! det hoppas jag mä... de e fan att man ska ligga sjuk... kunde man inte passa på att va sjuk när man har mens, så slipper man kasta bort en massa dyrbar tid?!
  • love 69

Heleniz skrev 2009-01-08 21:26:03 följande:

Hello alla! Här ser ni på en nybliven singel.
    Ska man beklaga eller gratulera?
  • love 69

Tittar in å säger hej... Jag e trött på karlar.

• love 69

De som e lite äldre e så Jävla svåra att ha att göra med. Rätt vad det är får man en spark i magen utan att man fattar varför. Jag ska hålla mig till pojkar i fortsättningen, de vet hur man behandlar en kvinna.

• love 69

Alltså... Jag hade två män över 40. Den ena har visat sig vara ett stort svin och mindre mogen än mina pojkar i 20 års åldern. Den andre plockade bort mig från msn helt plötsligt. Jag har legat sjuk i en vecka och knappt orkat me mig själv. Jag blir bara ledsen...

• love 69

Ja den förste e jag glad att jag e av med, men det satte sina spår. Den andre tycker jag så mycket om att det gör ont. Men för honom var jag bara en fitta i mängden.

• love 69

Jag vet... Det gör han inte, han bara skäller på mig hela tiden. Det spelar ingen roll vad jag säger eller gör, så fattar han inte att han e speciell för mig. Fan vad jag vill ha den mannen!

• love 69

Jag vet att jag måste. Jag hade kunnat gå jävligt långt för den mannen, men nu orkar jag inte mer. Han gör mig bara ledsen.

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover