Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Faan va jag hatar att va sjuk! Snart har jag hostat upp lungorna. Har petat i mig två olika hostmediciner, men lik förbannat hostar jag så jag kräks.

• love 69

Hostar fortfarande. Finns inget som hjälper... Sprang in i ett träd, så jag fick ett jack i huvudet oxå. Jag trodde att jag träffat mannen i mitt liv, men som vanligt var det bara en skitstövel. Kan det gå mer fel? Som tur var ringde min underbaraste KK när jag skrev det här inlägget, så han fick mig på lite bättre humör. Varför kan jag inte falla för nån som honom?

• love 69

Men jag hade honom. Jag har kommit fram till att män över 40 inte e nått för mig. De är gentlemän innan de får knulla, sen beter de sig mer som svin. Jag ska hallå mig till 20 och 30 åringar.

• love 69

Det kanske e det som är deras problem. Det finns 20 åringar som är mer mogna och mer ödmjuka än 'mina' 40 åringar.

• love 69

Är inte män konstiga? Den KK som kysser mig så att hela jag blir som kokt spagetti har hört av sig. Inte bara en gång utan flera gånger under samma dag. Han kommer med en massa skamliga förslag. Han har inte hört av sig på typ 2 månader...

• love 69

Förmodligen. Han skaffade en flickvän när vi var KK och de e fortfarande tillsammans. Ett av hans förslag var att han, jag och tjejen skulle ha trekant. Ett annat var att han, jag och en eller flera killar till skulle knulla. Ett tredje förslag var att bara han och jag skulle knulla. Han gör mig förvirrad.

• love 69

Haha... Nä det är nog ett lyxproblem. Jag e ju sjuk och orkar knappt tänka på sex nu, det är nog där problemet ligger.

• love 69

Go morgon knasis! Jag har sovit lite, men tror att jag gör Kamme sällskap å hoppar i säng igen. Jag ska tänka på dig när du jobbar och jag ligger under täcket.

• love 69

Annars kan vi byta. Du får min feber, hosta och ont i halsen och jag ger mig ut i mörkret...

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover