Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Tror att alla utom jag själv har skrivit med min användare ikväll..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

SimplyTheBest:

Här skall du få "min tavla"...

I mitten står jag, as always.. strax nedanför mig har du en språngbräda.. till vänster en sovande man under ett träd.. och till höger har du en varg med morrande uttryck.

Uppe till höger har jag en succubus och med gyllene vingar.. och till vänster har jag en ängel med en treudd.. Ovanför huvudet har en skål med starka kryddor... och direkt till vänster har jag en hand. Direkt till vänster en tapet jag inte kan beskriva utan uppleavs bäst. Strukture på den är fykantig och missvisande. Skulle vara kul i ett rum, men inte två..

Bilden är inte nog med tvådimmensionell utan har även ett djup. bilden hänger i en tunnel vars ljus inte syns längst bort som en öppning utan är en mörk tunnel vars tegel belyses av interiörsbelysning.. Gamla lampor och vi pratar engelska 30-tals lampor.

• Mandi74

äh fan... ungdomen av idag... orka...

• Mandi74

Crap vad trött jag är.. ett jättefint blåmärke på halsen har efter en väldigt häftig grej igår.

Sjukt säkert i mångas ögon att man kan tycka att det är häftigt, men fan det är det.

*I know.. I´m weard*

• Mandi74
    Oliner skrev 2009-02-01 17:50:07 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-01 17:49:03 följande: Har ni haft lite strypsex
    Nja.. vi hade inte sex..
  • Mandi74
    Oliner skrev 2009-02-01 17:52:42 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-01 17:51:26 följande: Bara strypt varandra eller Så kan man också fördriva en lördagkväll.
    Haha.. jag satt i kopplet och retade upp honom, dumma jag, sen fick han sin lilla hämnd.

*ähhhh.. shit, vart tog världen vägen liksom*

Det är väl kanske det som är det "sjuka" i det hela, att man gillar det fast det inte hade med sex att göra just då.
    Det var en markering.. vem det är som bestämmer, styr och har kontrollen. Men fuck vilken turn on.. 
  • Mandi74
    Oliner skrev 2009-02-01 17:58:48 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-01 17:57:34 följande: Fan va perverst sjuka ni är.Men jag gillar det
    Haha.. visst är vi! *not*

Vem kan låta bli att inte gilla det/oss..

Men att ha så mycket förtroende för en människa att man bokstavligt talat lägger sitt liv en den personens händer, det är fan inte illa. Hur många hade vågat det?
  • Mandi74
    Missix skrev 2009-02-01 18:17:56 följande:
    *räcker upp en hand*Jag hade ALDRIG vågat på just det viset. Lita på någon, jovisst... Men nä inte så...

Det är verkligen nått specielt, att ha ett sånt förtroende.. svårt att förklara men fan..

Men som Love sa i natt, hon var kanske lite förvånad över att allt ändå sker med en sån ömhet. För så är det ju, pisk eller vad det nu kan var.. fast inte för att göra illa utan för att ge av sig själv till någon annan.

Ähhh.. crap vad luddigt det känns, men det är så svårt att förklara.

• Mandi74
    Missix skrev 2009-02-01 18:51:08 följande:
    Jag förstår men ändå inte... Kanske för att jag har så enormt svårt för tanken på att vilja bli förnedrad så... Jag hade dött på kuppen!Så du har min respekt men inte förståelse
    Det räcker, jag kräver inte att någon ska förstå.. bara acceptera och respektera mig som den jag är.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-02-01 19:00:57 följande:
    Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara. Jag hade målat upp en våldsam bild av det hela. Faktum är att den ömhet som fans i kaoset var större än någon ömhet jag någonsin sett.
    Det är lite det vi försökt förklara innan, visst igår var allt väldigt "snällt" ändå så du fick vill inte se någon riktig bild av hur det kan vara.

Men det är ju inte så att han bara kommer och banka skiten ur mig för hans nöjes skull utan det är ett samspel där bägge vet exakt vart man har den andra och det krävs en väldig massa tillit för att leva så som vi gör sexuellt. Allt man gör, gör man med en stor ömhet och med kärlek.. inte av hat eller reseri för då han man tappat greppet och då handlar det om något helt annat.

Jag skrev fel till dig när jag skrev ordet lek.. för det är det inte. Det är en annan bit av en själv som kommer fram, en som man kanske inte visa så mycket av annars.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover