Sexiga NattChatten för oss som inte sover
Tror att alla utom jag själv har skrivit med min användare ikväll..
Tror att alla utom jag själv har skrivit med min användare ikväll..
SimplyTheBest:
Här skall du få "min tavla"...
I mitten står jag, as always.. strax nedanför mig har du en språngbräda.. till vänster en sovande man under ett träd.. och till höger har du en varg med morrande uttryck.
Uppe till höger har jag en succubus och med gyllene vingar.. och till vänster har jag en ängel med en treudd.. Ovanför huvudet har en skål med starka kryddor... och direkt till vänster har jag en hand. Direkt till vänster en tapet jag inte kan beskriva utan uppleavs bäst. Strukture på den är fykantig och missvisande. Skulle vara kul i ett rum, men inte två..
Bilden är inte nog med tvådimmensionell utan har även ett djup. bilden hänger i en tunnel vars ljus inte syns längst bort som en öppning utan är en mörk tunnel vars tegel belyses av interiörsbelysning.. Gamla lampor och vi pratar engelska 30-tals lampor.
äh fan... ungdomen av idag... orka...
Crap vad trött jag är.. ett jättefint blåmärke på halsen har efter en väldigt häftig grej igår.
Sjukt säkert i mångas ögon att man kan tycka att det är häftigt, men fan det är det.
*I know.. I´m weard*
Det är verkligen nått specielt, att ha ett sånt förtroende.. svårt att förklara men fan..
Men som Love sa i natt, hon var kanske lite förvånad över att allt ändå sker med en sån ömhet. För så är det ju, pisk eller vad det nu kan var.. fast inte för att göra illa utan för att ge av sig själv till någon annan.
Ähhh.. crap vad luddigt det känns, men det är så svårt att förklara.