• Knasis

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LOVE!!!
    Livet börjar vid 40 vet du väl?
    Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv.
  • Knasis
    Decnet skrev 2009-01-24 21:26:14 följande:
    A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice chianti... F f f f f f....
    Hannibal is in the house..............
  • Knasis

Love - Det är dags att ändra i pressen.... Hittills har du FUNNITS.. Nu är det dags att börja LEVA!!

LIVET BÖRJAR EFTER 40!!!!!

• Knasis
    love 69 skrev 2009-01-24 21:47:17 följande:
    Knasis skrev 2009-01-24 21:46:02 följande: hm... vad ska jag hitta på att skriva då? *funderar*
    Du ska byta ut "snart 40" mot "En kvinna på toppen av sitt liv! Bättre än så här blir hon inte!"

För det är ju så det är! Eller hur?

Glad
  • Knasis

Det vet du väl Figure! Det finns någon för alla. Glad Men det gäller att hitta denna NÅGON, vilket inte är det lättaste.... Fundersam

• Knasis
    Kamme skrev 2009-01-25 19:28:55 följande:
    Knasis skrev 2009-01-25 19:27:10 följande: När man väl hittat den, varför ska man då behöva förlora den?
    Om man förlorar den så var den nog inte den rätta.... Fundersam
  • Knasis
    love 69 skrev 2009-01-26 16:06:18 följande:
    alla e tydligen sado å självplågare här... en hänger i taket, en lämnar honom i taket å åker å handlar... två ligger ute på en balkong... korkat!
  • Knasis

Kamme - Plus kostar 20 kr i månaden... om du betalar en månad i taget.. det kan det väl vara värt för att slippa alla objudna gäster?

• Knasis

Ha!! Märks att jag inte skrivit mycket på senaste tiden... Hade en gäst i fredags, två i lördags och två igår...

• Knasis
    Kamme skrev 2009-01-26 20:19:30 följande:
    Kamme Love69 Panci 19:45 . 19:46 . 18:59 19:26 16:39 16:14 . 11:52 11:49 . är iaf de mest liknande... skitsamma, behöver mer data ska fan kartlägga dom jävlarna och ta reda på vilka det är
    Ser med spänning fram emot att följa ditt detektivarbete Kamme... Hur du nu ska kunna ta reda på vilka det är..

Men jobba på! Jag har tyvärr inga gäster att redovisa idag.. Är en ointressant jävel..
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover