Inlägg från: SmillanInLove |Visa alla inlägg
  • SmillanInLove

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

woooohoooooo

• SmillanInLove

Lugn och fin.. Ja e här... Jasså.. Du vill veta om mig och Mr T...
    Hehe, låt oss säga att man lever bara en gång. Varför kasta bort något så fint på onödiga tankar.. Vill du veta mer?

• SmillanInLove
    Decnet skrev 2009-01-28 21:29:16 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 21:22:10 följande: Jag ser vad jag vill ha.. Jag ser vad jag kommer få..
    Haha, så tänkte jag också och nu vägrar jag släppa han till någon annan
  • SmillanInLove
    Mandi74 skrev 2009-01-28 21:17:27 följande:
    Hahahaha.. whata fuck.. läste du mina tankar eller?!?! Du måste ha känt på dig att jag behövde dig.. eller hur? Tell me eeeeeeeverything!! (som du vill berätta alltså) och lite till..
    Gumman, finns ALLTID här för dig, det vet du.

Ja, Det som hände var att livet inte är så pass långt, man vet aldrig vad som händer.
    Varför ska jag kasta bort så mycket onödig tid på att analysera allt när jag kan ge mitt allt och njuta av livet med min tvillingsjäl .. Skriver mer i min slamptråd.. känner mig inte hemma här ...hehe
  • SmillanInLove

hadderajja... va tvungen att kila från jobbet tidigare.. blev full som en kastrull

• SmillanInLove
    Mandi74 skrev 2009-01-29 21:09:52 följande:
    What.. vad har du gjort på jobbet idag?
    kukgransplundigt
  • SmillanInLove
    Doktorn skrev 2009-01-29 21:54:07 följande:
    Är det gott?
    smaka lite starkt.. 4 delar gin, 1 del vermounth ( stavning kvittar ) osså en liiiten olivjävlel..
    *skriver vissa inlägg i word och kör en abc kontroll * smart fyllo
  • SmillanInLove
    Doktorn skrev 2009-01-29 21:58:05 följande:
    Aha - en torr-martina. Gillar inte när tjejen är torr.
    nä, så jag körde en stänkare av fanta.. Nä, nu måste jag sdra något gamlat över mig.
    Orkar inte bråka i trådar med abc funktionen.. Ser knappt på skärmen
  • SmillanInLove
    Knasis skrev 2009-01-29 22:06:29 följande:
    jag drack en drink med jäävla mycket sprit.. jag baraöste på. sen kom den lilla skvätten fanta.. tror inte de fick plats med så mycket då de rann över jävlans fort...
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover