• Decnet

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

*HOST!*

• Decnet

Så det är här ni är.. och så säger ni inte till era jävla aaaas..

• Decnet

Nej vem orkar smygläsa.. antingen lever man för dagen.. annars är det juh fel på en..

• Decnet

Ja vad säger man.. Sitter just nu i sekunden och dricker en liten folköl.. Slår Mandys händer sönder och samman och mer väntar?..

Tanken är att tävla om ett bett på valfritt ställe och mandi ger sig inte riktigt ännu helt enkelt utan hon har fått för sig att ge mig ett minnesvärt bett över ollonet som mer eller mindre kommer förbli permanent.. Men vågar nog säga att hon inte har träffat "Sado-Dece" rikigt ännu.. hennes smärta är min glädje..

Kvällen ser väl annars ut som att man tar fram de gammla läderspännena.. med mandy på rygg... Till vårat förfogande.. precis som det skall vara..

//Över och ut..

och ja.. Mandy hälsar givetvis..

... Hon har så trevligt så..

• Decnet

Mandi74 skrev 2009-01-18 13:58:56 följande:

Mmmm.. kan ju säga att det känns när jag sitter, jag har ett fint handavtryck på höger skinka, blåmärken längs med låren och höger handen är så öm att det värker för varje bokstav jag skriver. Men fan vilken helg jag haft, skulle göra om det när som helst.. *hoppas att någon ska fatta piken*
    Hmm.. Den där jävla "någon" alltså??.. Det kvittar hur fan jag än gör.. eller hur fan jag än beter mig så är det alltid "någon" som hinner före.. Förstå att när jag får tag på "någon" skall jag släpa den där "någon" efter bilen i äkta brokeback mountain-stil hängandes i ketting i pungen..

Hur känns mandlarna förresten?
  • Decnet

Mandi74 skrev 2009-01-18 19:03:45 följande:

Hmmm.. tror att denna "någon" skulle behöva en hand till på skinkan.. den första gjorde nog inte susen, verkar det som.
    Få nog skippa sjunga opera ett tag, men jag klarade av att käka upp pizzan från igår i alla fall.
    Jag skall visa dig lite trick sen framöver hur man får handen att "fastna"..

Steg ett är ett flin på läpparna.. heeeeela tiden..
  • Decnet

Ha ha.. nej.. min hand är INTE borta.. trust me.. Den brukar sitta i en tre fyra dagar.. innan det börjar bli blått..

• Decnet

Hmm.. sitter och funderar på hur ni definierar en "prins"..

• Decnet

Funderar om jag har blått blod i ådrorna?

• Decnet

Skåne.. hmm.. det är juh fan halvvägs till spanien.. skall man lika gärna jaga folk där kan man fortsätta hela vägen och skaffa sig en Spanjack istället..

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover