Inlägg från: Dr Cotton |Visa alla inlägg
  • Dr Cotton

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Vaken och uttråkad

• Dr Cotton

Sitter och tittar på nær ett gæng norrmæn drar upp ankare i nordsjøn, vi kamera. Ær sjøman, maskinist. Tur att man inte ær dær ute i kylan utan kan sitta hær och dricka te och skræpa på familjeliv. :) Kom igen pojkar!

• Dr Cotton

Haha. FL børjar bli ett riktigt salt hæng! Hejsan Ghorath...

• Dr Cotton

Ja, vill gærna tro det. Skulle inte byta med dem før vad som helst. Borde væl gøra något jag med... Njaaeee... Snart kanske.

Vad håller dig vaken denna sena timme då love 69?

• Dr Cotton

Har ni alltid vakt i maskin? Hær har vi iallafall EO till kaj och nær vi bara ligger och væntar. Vi ær væl snart klara med denna riggen så att vi kan åka in till Aberdeen och bowla.

• Dr Cotton

Jag kommer att spinna ikapp med katten av glædje nær jag får komma hem till min 140-sæng och får sova 10 timmar i støten. De 80 cm breda skumgummibitarna vi har hær kan ju knappast kallas sængar. Undrar om man kan ligga två i den utan att ha sex?

• Dr Cotton

Nja. Vi har en kocka ombord också! Hon kanske vill stælla upp? Hon har ju redan en kelgris ombord men vi skulle ju kunna testa om man tom får plats 3! i en sån sæng!! :P

• Dr Cotton

Hehe. Ja, det ær bara att komma hit!

• Dr Cotton

Æh! Jaja, ær det bara storleken som ræknas så...

• Dr Cotton

Men jag håller med. Jag satsar också hellre på min 140-sæng. Ska hem om en dryg vecka och gøra just det...

• Dr Cotton

Efter ett antal veckor utan sæng behøver man... Vænta...

• Dr Cotton

Jag kunde gott tænka mig att trycka upp tjejen mot væggen, direkt innanfør dørren. Beskrivning med ljudeffekter:

"Honey, I'm home"
    Ritsch
    Smack
    Dunk-dunk-dunk (beskær lite hær)
    Ahhhhhh, ooohhhhh

:)

• Dr Cotton

Hehe. Retas inte... Det ær frustrerande nog som det ær...

• Dr Cotton

Vankas och vakas. Øver ett knippe maskiner i ett maskinrum ute på nordsjøn. Sjælv?

• Dr Cotton

Ah nu kommer min avløsare och jag kan lægga mig, de e najs!

Fridens

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover