• Anonym

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

var tvungen att stiga upp efter jag lagt mej pga att jag blev så kissnödig, detta är 3:dje natten i rad jag e upp. brukar aldrig göra det i vanliga fall. när jag väl hade tagit mej upp så var jag inte trött längre, så nu äter en kaka och tänker på att jag borde sova;)

• Anonym

hehe, ja det verkar inte hända så mycket här vid denna tidpunkt:)

*hmmm* stackare, många timmar kvar? om det är till någon tröst så ska gubben min upp och jobba om 3 timmar, skulle egentligen börja 7,25 men blev utkallad till 05.

• Anonym

hehe, lite synd är det om honom för sen ska han jobba till 17 + jour mellan 17-20 för att sen börja om igen 05 dagen därpå. dock så misstänker jag att det kommer bli jag som måste köra jouren, han kör taxi om du undrar vilket jag oxå har gjort men nu pluggar jag ist:)

• Anonym

*skrattar* jajemen, desutom så samlar man "pluspoäng";)

så vad pysslar du med inatt då?:)

• Anonym

stackare, själv så håller jag på att plugga just nu.. håller på att skriva ett minitema om digerdöden:)

• Anonym

varför får du inte sova hemma? det lät ju inte så trevligt..

• Anonym

hahaha kan ni ej sova har samma problem

• Anonym

är det något speciellt som hänt?:/

• Anonym
    Eras skrev 2008-11-28 00:27:14 följande:
    Vem har knullat i tvättstugan då?Någon som blivit påsatt sittandes på en torktumlare?Nu när vi ändå snackar tvätt.
    Har gjort det en gång men tyvärr inte på torktumlaren då den är för hög. Riktigt spännande med dörren öppen o allt (tar inte sånna "risker" i vanliga fall)
  • Anonym

Eras! du får lugna dig till i natt,detta är ju NattChatten

• Anonym

tycker jag också men sover jag inte alls blir jag som en zoombie...

• Anonym

Hehe! Och så säger de att allt var hemskt på åttiotalet...

Anonym (uppsvälld) skrev 2008-12-06 23:46:09 följande:

Muffen är så 80tal. ;)
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover