• Nacka

Telefonsex?

det händer att jag har det, men det var väldigt länge sedan. Men det är alltid upppiggande.

• Nacka

mycket fantasier blir det och det är ömsesidigt så båda pratar lika mycket fast på slutet blir det inte så mycket prata för min del

• Nacka

trevligt att det uppskattas..

• Nacka

kan vara någon som jag känner lite och så börjar det med mail eller sms innan det övergår till ftelefon, själv då?

• Nacka

det är väl lättraggat för en tjej?

• Nacka

Anonym (?) skrev 2008-11-24 22:09:34 följande:

åhh jag har en fråga angående det här.. vet att min kille har haft det med åtmistone en tjej nu när vi var ihop.. samt sms-sex... men varje gång jag försöker få igång nått så skriver han bara typ att han älskar mej??? Varför vill han inte med mej.. visst det har hänt några gånger men det var mest i början.. Är jag ointressant? Han säger iallafall att han aldrig haft bättre sex än med mej o vi har sax massor när vi träffas.. är det vanligt att man inte vill med den man e tillsammans med? eller varför kan det vara så här! Jag kan ju säga o skriva väldigt porriga "historier om vafd jag vill göra på han o han på mej.. saker jag VET han tänder massor på!!!Blir lite ledsen att han gör/gjorde det med henne.. men inte med mej...
    svårt att veta, han kanske sökte spänningen
  • Nacka

Anonym (tele6) skrev 2008-11-24 22:14:33 följande:

Jo det är inga problem att hitta frivillga :D Hihi, man får nästan lite för många efter sej..haha
    det kan jag tänka mig, lte svårare för oss karlar. vi får ta de chanser som dyker upp
  • Nacka

den chatten måste du visa mig någongång

• Nacka

det är när man pratar om vad man vill göra

• Nacka

Anonym (tele6) skrev 2008-11-24 23:09:09 följande:

oftast på helgerna, kanske 2-3ggr per dag ;) hihiDu då?
    händer kanske någongång per år,
  • Nacka
    Anonym skrev 2008-11-25 08:06:37 följande:
    webcamsex är bättre!
    mycket möjligt, men det krävs att båda har kamera
Svar på tråden Telefonsex?