Olle är nu inne på dag 4 med feber... och idag har även Alma feber och efter att hon tagit febern på nallen så har hon förmodligen spolat ner den i toaletten, hon vill väl inte ta febern mer heller
Emellanåt är de i alla fall ganska pigga och Olle har börjat resa sig upp på allt nu så han är lite farlig... jag o Alma har städat en del både igår o idag. Får väl se om hon kan gå på julfest på dagis imorgon.
Mandra; Vi har haft en liknande situation när vi va på Lalandia och man hann bli lite rädd oxå så därför blev vi väldigt bestämda helt plötsligt. Sen protesterar hon på allt men är jag bestämd o tar konflikten så ger hon sig ganska fort har jag märkt nu. Som när hon inte ville ha badringarna på armarna, som hon även inte ville i somras, men efter första dagen på Lalandia så bestämde vi oss för att hon SKA ha dom då hon har en förmåga att ge sig iväg trots man tycker man har ögonen på henne konstant. I alla fall så sa vi att hon får inte bada om hon inte har dom och efter 2 utbrott så tog hon snällt på sig dom och dag 3 blev det ingen konflikt alls
Hej, hej Knase
Björnes; Känns som vi oxå har haft konflikter väldigt länge här.