30+ med första barnet 1-3 år
Nu hittade jag också hit... eller snarare nu han jag hit in för o vända strax igen..
Kalaset i lördags för sambons om fyllt jämt blev av. Det vart super trevligt och vi hade folk här från 14 till 23 Så skönt att sambon blev firad eftersom släktkalaset blev inställd.
På söndagen så kraschade han i samma förkylning som Vilya och Igår så drabbades även tyra så nu slemmas och hostas det här dygnet runt från alla.
Jag har suttit hela natten med Tyra som hostar och har hög feber så sömn kommer det inte bli nåt av de närmaste dygnen.
Pyttis > Först och främst, usch för mykoplasma och krya på dig. sen.. *släpper ut ett frustrerat vrål över försäkringskassan*. Dom är omöjliga att ha att göra med, överklaga! Jag håller tummarna att du får rätt. Deras regelr är märkliga och stört omöjliga att hålla reda på.
Agronom > Ojoj, nu väntar jag med spänning Så bra att du tar det lugnt medans du kan, snart börjar ju karusellen igen
Vi 4 > Ååh, vad mysigt med nomineringen igen! Inte för att jag är förvånad
SDs.. ja då förstår man hur nära du är. Hur var hurtigdamen på vatten gympan denna gång då? något mer 'roligt' att berätta? eller försöker du ivrigt förtränga alla pinsamma stön?
Drutten > Så fina så fina tomtar!! Väldans fina bilder! och en varm kram för de tuffa läggningarna.