Inlägg från: Willhellmina |Visa alla inlägg
  • Willhellmina

30+ med första barnet 1-3 år

Hej
    Inne en snabbis. Inlagda igen, opererade. Läkarna tror det är tbc-liknande bakterier som ockuperat en körtel. Blir kvar till fredag åtminstone.

Kram på er!!

• Willhellmina

Hej
    Inne igen en snabbis..... verkar som om Trolla lyckats få en miljömycobakterie i halsen..... En form av TBC alltså. Inte smittsam och inte farlig men den måste bort. Det som känns lite sådär är att jag hade en dust med bvc om att jag ville vaccinera henne och de inte tyckte att hon fanns i en riskgrupp utan ifrågasatta istället varför jag ville göra denna vaccination på henne som faktiskt gör ont...... Det tror jag jätteröret som är fastsytt in i knölen också gör... Gråter

• Willhellmina

Tittar in,  vi har fått gå hem på permis. Så skönt, legat i badkaret läääänge medan sambon och Trolla åkt och hämtat pizza/kebabrulle.

Tack alla ni underbara för alla kommentarer. Känns skönt i allt kaos!!

Grattis Vi4 och Aggis!! Så underbart!!   Gråter som en galning!!

• Willhellmina

Hej alla!! Så mycket ni skriver! Får gå tillbaka och läsa!! Vi är hemma på permis, får åka in och byta förband på dränet varje morgon. Atypisk mycobakterie är det som sagt som salgit klorna i henne. Just nu står vi i valet och kvalet om vi ska låta det läka ut eller operera bort körteln. Det kan bildas fistelgångar i körteln och det kan bli ett himla kladdande. Å andra sidan sitter knölen lite dumt till, precis vid mun/kindnerven.

Nog med tråkigt egoinlägg.... eller förresten lite till. Så här tänkte jag mig årets julkort. Nybeställd supersöt klänning (strl 92, bäst att ta i), en söt nyfrisserad tomtetjej sittande på en mjuk fäll. Vad fick jag? Klänningen var en väldigt liten 92, den söta tomtetjejen har ett stort vitt plåster på halsen och ville bara studsa på fällen. Så här kommer årets TOMTETROLL

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år