Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Nova76 skrev 2008-12-27 14:00:06 följande:
Nova76 skrev 2008-12-27 14:00:06 följande:
Är det Nanoous heldrält i velour ni diskuterar. Jag har 86 i den till min kille som vanligtvis är en 80. Han är 74 lång och väger 9kg. Den är liten i storleken
rosenkind skrev 2008-12-27 17:47:23 följande:
Hur fort växer barns fötter. Jag ska köpa ett par Molo-stövlar. Han har storlek 20 nu. När bör strl 22 vara lagom då? Har aldrig köpt skor förut
Tack för svaren angående skorna. Då ska jag ta strl 21 och inte 22 för då kommer de bli för stora.
Jäklars. Nu är jag riktigt ledsen. Skulle precis gå in och beställa overall stövlar och vantar från Molo på My Baby och så är allt slut. Så typiskt mig att gå och fundera för länge. DEt finns inget annat ställe som rear Molo så mycket va?
Nä det hade jag helt missat också. Jag som inte ville ha några paket liggande på posten som riskeras att skickas tillbaka nu när vi åker till Thailand. Asch då!
Jag är lite tjatig och frågar igen. Ingen som vet nån shop där de rear Molos overaller?
tinkerbell74 skrev 2008-12-28 16:28:14 följande:
Dagdress! Haha vad kul.
Jag hade tänkt sluta med heldräkter till min 11-månaders men nu när jag läser era inlägg bli jag peppad att fortsätta använda det på Edvin. Tycker det är sååå fint, men det är bara vi i vår bekantskapskrets som använder heldräkter på sina barn.