• TineK

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nej ring inte! Då får vi aldrig besked!

• TineK

Nova 76: när la du din order? Bara för nyfikenhetens skull

• TineK
    znozzan skrev 2009-01-03 18:19:09 följande:
    hon ringde mej vid halv 4 o jag hade ordernr 1490 om de hjälper dej nått!!! o jag fick 2 av 3 beställda plagg
    Men...va?! Jag ringde henne vid halv 1 och då var hon på 1499, hmmm i den här takten lär hon ju bli klar till nästa vecka eller så!
  • TineK

Sen fattar jag inte hur jag kan ha sånt högt ordernummer, jag la min order 8.46 och har ordernr 1522.

Ni andra då?

• TineK

melizza skrev 2009-01-03 20:16:50 följande:

jag la min vid 8,26 och fick 1501....det måste varit rätt högt tryck vid den tiden
    ok, ja men då stämmer det ju. Då kan jag ju vinka adjö till mina fleecar (turkosa stl 86 o 116)
  • TineK

Kajsan skrev 2009-01-04 10:47:32 följande:

Fast jag har ju otur med paket nu, min VAGN från Toddler har de ju tappat bort på vägen och den har ju inte dykt upp på 2 veckor
    Men så trist! Speciellt som det var så bra pris! Hoppas det fixar sig.

Rackamaja börjar sin rea efter den 15 januari...
  • TineK

pumbalumba skrev 2009-01-04 18:49:34 följande:

Har smygläst här, men inte velat erkänna mitt shopping behov Jag lade en beställning i fredags runt halv ett och fick bekräftelse på en gång. Lustigt att det verkar vara så olika.
    Fast den bekräftelsen har alla fått. Det är inte garanterat att man får allt i sin beställning, och man får inget höra, det är det som är så frustrerande.
  • TineK

Everlonn skrev 2009-01-04 18:53:53 följande:

Slänger in min fråga här bland shoppingexperterna oxå: Är grymt fattig just nu och några vänner har fått bäbis!   Någon som vet vilka webshoppar som har faktura? Man kan ju inte hälsa på utan present ju! Gärna där det finns Urban Elk, mamman är förtjust i älgar
    Smatting har urban o tar 25 kr för faktura.
  • TineK

Är det någon som vet när pop rean börjar, brukar ju vara helgen innan BB i januari. Men nu läste jag i en annan tråd att det skulle vara den 8:e??

• TineK

Älskar skrev 2009-01-04 21:32:24 följande:

TineK skrev 2009-01-04 21:12:13 följande:
    PoP rean startar 8:e!
    Tack! Men så skumt, de brukar alltid ha på en helg ju. Hehe tur man är fl, hoppas det inte blir så knökfullt, måste ha overaller!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!