• HemmaHosSofi
    Wailea skrev 2008-12-19 23:38:09 följande:
    Måste bara visa något kul! Detta är mina barns julklappar Eller rättare sagt mina barns MJUKA JULKLAPPAR Kunde inte låta bli att fota...Mamma blir gladast på julafton
    Åh vilka fina paket! Tror dina barn kommer bli jätte glada för dom Jag har börjat slå in dom mjuka här.. men jag vet inte om jag vågar ta alla. Släkten kommer ju tro att jag är galen 
  • HemmaHosSofi
    Eskobar77 skrev 2008-12-19 23:38:40 följande:
    Jag frågar igen : hur är kik kid´s omlottröjor i storlek??
    Jag har bild i mitt galleri på stl 80 (dottern är 70cm å 8740g) Lite lång i ärmarna och på längden, men inte runt om.
  • HemmaHosSofi
    morlin01 skrev 2008-12-20 15:16:45 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta en bra och billig bärsele för större barn som man även kan ha på ryggen? är väldigt sugen på en Beco Butterfly, men den var väldigt dyr och vi kommer bara använda den på utlandsresan. Snälla hjälp mig med tips
    http://www.tradera.com/Barsele_Beco_Babycarrier_Butterfly_Carnival-auktion-80091280
    (ej min!) Jag har en likadan och är supernöjd med den! Den har ju ett hyffsat bra andrahands värde.
  • HemmaHosSofi
    morlin01 skrev 2008-12-20 15:36:28 följande:
    Svar på #6097Joo jag har funderat på en sådan, men jag tycker att de är så dyra, men kanske är det värt det om man kan sälja den sedan då
    Ja fast om du använder den till resan bara så får du säkert tillbaka pengarna efteråt. Bara ni kan ligga ute med dom sålänge. Jag är som sagt supernöjd med min och kan bära långa streckor utan problem. Kika in i bärsjal/bärsele trådarna annars och se om du kan få tips där
  • HemmaHosSofi
    Fiffa5 skrev 2008-12-20 19:18:53 följande:
    Ja, det tycker jag är för mycket för strumpor...
    Det kan jag hålla med om. Jag gjorde en ganska stor beställning och då kändes det med okej. Men nej, inte för bara strumpor.
    lillronya skrev 2008-12-20 19:19:42 följande:
    Godkväll i tråden!Hur har ni det?Inte varit här på ett dygn ju.
    Go'kväll på dig också!  Abstinens?
  • HemmaHosSofi
    lillronya skrev 2008-12-20 19:30:30 följande:
    Ja tokmycket abstinens.Tänk dej själv när jag satt på jobbet inatt och visste att luckorna öppnades.
    Kan tänka mig detta! En annan har fördel att vara ledig.. men nästa år får jag nog plocka ut föräldrar dagar hela dec
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!