• Duntoffla

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Fick hem den röda fina Shampoodlen. Tycker att den nya ekologiska är lite mer glansig i tyget än gamla modellen. Denna ser lite finare ut. Fast stooor på min fis

• Duntoffla
    Nogula skrev 2008-12-16 19:26:31 följande:
    Är det nån som beställt från busloppan?Jag beställde en shampoodle dress därifrån och betalde in på deras bankkonto för att det skulle gå snabbare. Eftersom det är samma bank så borde de sett pengarna med en gång.Jag satte in pengarna 9/12 och det står i mailet att de skickar samma dag som pengarna kommer in, men än har jag inte fått några kläder.
    Det står på deras sida att de är på semester och att inga ordrar kommer att skickas mellan 10/12-21/1
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-12-16 17:09:33 följande:
    nähä den var inte alls det stor satt jättefint
    Haha...när han satt ner ja I nacken glipade det vid luvan samt att magen inte fyllde ut vid pöset i midjan. Han kommer dock kunna ha de om ett par månader.
  • Duntoffla
    Nogula skrev 2008-12-16 19:32:10 följande:
    Skit också, då får jag väl snällt vänta på kläderna till slutet av januari då
    Ja, tyvärr får du nog det. Synd att du missade det.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2008-12-16 19:34:07 följande:
    jag beställde oxå en i samband m deras rea... å jag fick min i fredags.....
    De hade så att alla ordrar som kom in innan den 8 skulle skickas tror jag det var.
    Nogula skrev 2008-12-16 19:34:35 följande:
    Förresten, vilken storlek din pojk på shampoodledressen och hur lång är han?
    Jag tog 90+ till honom. Han hade kunnat ha 80+ nu också. Jag har inte mätt honom sen i september men jag skulle tro att han är kanske 81-83 cm lång.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-12-16 19:41:20 följande:
    jaha vilken strl var det?
    Tog 90. Det jag la märke till som jag även såg på ngn annans barn är att halslinningen är stor. Gillar inte när det glipar. Annars är materialet snyggare än den svarta jag hade. Denna känns mer arbetad och är lite "glansig"
  • Duntoffla
    Nogula skrev 2008-12-16 19:44:55 följande:
    Men då gör det kanske inte nåt att jag får vänta på dressen, min dotter är precis lika lång och jag beställde också strl. 90.
    Positivt tänkande! Hon kommer definitivt att kunna ha den då. Med råge

Så här pösig är den när han står upp. Man ser kanske inte toppenbra...

• Duntoffla
    Det var ju synd, jag som faktiskt hann betala in innan den 10/12
    Fast förut stod det på hemsidan att ordrarna måste vara inne 8:e (betalningen) för att kunna skickas  den 9:e.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!