• Myggis

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

maggan75 skrev 2009-01-04 20:24:45 följande:

Ja jag är ju inte 100 på denna .........  kikade in hos minipluddevutt där hade de den ljusblå i aonens storlek hur kan jag missat det tack
    Ja, den är fin! Ser gärna en bild med den på sen när du fått hem den!
  • Myggis

jojoa75 skrev 2009-01-05 18:27:33 följande:

Fy vad dålig stil av hippo..Har redan bestämt att aldrig handla där igen.. Fruktansvärt dåligt skött!Fick mitt pkt idag från minpluddevutt Snabbt, smidigt o allt jäättebra!! Hummel vinteroverall till tösen till nästa år, kikkid rosa velourklänning, kikkid rosa trikåklänning med volanger, hummel zipjacka grå o marin till sonen. Det var som julafton igen
    Hummel zipjacka grå med grönt?? Var den fin??
  • Myggis

jojoa75 skrev 2009-01-05 18:41:17 följande:

Jättefin! Personligen är min favvis av hummlarna nu svart med vitt eller svart med guld, men sonen älskar dom, så han blev jätteglad för två nya o gillade nog den grå mer än den blå faktiskt.
    Jag har den i svart/guld men är sugen på den grå med grönt också... Hur är det gröna? Är det neongrönt?
  • Myggis

jojoa75 skrev 2009-01-05 18:52:54 följande:

njae.. mer ljust klar grön, ljusare än katvigs blågröna o småfolks gröna tex i tågtröjan. Men inte neon, näe det tycker jag inte.
    Ok, får se om det blir en beställning eller inte.
  • Myggis

Ari Gold skrev 2009-01-05 19:09:52 följande:

finns den svarta med guld kvar på rea någonstans?
    Tack för ditt svar! Ja, jag gillar ju grönt så det är inga problem...

Den i svart/guld är väl inte på rea på MPV. Den finns där men inte till reapris. Det finns nog några kvar på Trendybaby men frakten där är dyyyr.
  • Myggis

TJOHEJ!

2 Novastar-jeans på kidzshopen blev det!

• Myggis

Myggis skrev 2009-01-06 23:04:27 följande:

TJOHEJ!2 Novastar-jeans på kidzshopen blev det!
    Oj, vad de går åt! Man ser hur det blir färre och färre kvar...
  • Myggis

NovaAlexandra skrev 2009-01-06 23:20:50 följande:

varför får dom rea nova star då+ jaja, jag köpte fem par och två munkjackor, man får ju passa på
    Får de väl egentligen inte... men bra att de gjorde det i alla fall och att jag hann köpa!
  • Myggis

Tabby skrev 2009-01-06 23:31:07 följande:

Attans nån snnodde mina jeans pprecis när jag skulle betala
    Surt!
  • Myggis

Hej!

Nån som har ett par Hummel-byxor i stl 98 och skulle vilja mäta innerbenslängden? Vore supersnällt!

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!