• TineK

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Så sur jag är! Körde till Landskrona från Malmö för att besöka Toddler, kollar deras hemsida och där står att det är öppet till 5 idag. Kommer jag dit och så stänger de 2!!

Buttelina: så fin sonen var i den turkosa, den har jag beställt!

• TineK

lillronya skrev 2008-12-27 17:54:39 följande:

Vad trist för dej. Jag trodde toddler låg i Kristianstad....
    Den finns i Landskrona också.

www.minpluddevutt.se/index.do börjar sin rea på måndag
  • TineK

Lilla max börjar sin rea imorgon, upp till 70%!!!!

• TineK

Men lilla max var ju alltid sena när det gällde julkalendern, så detta blir säkert också seeent.

• TineK

HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 15:22:03 följande:

Tog en shoppingtur till stan och hittade massor till mig själv. Är väl inte bara lilltjejen som ska vara fin? Har jag missat något?
    Nä, lilla Max har lagt ut lite lite men det går trögt. Overaller var det 30 % på...
  • TineK

Ullis 10 skrev 2008-12-30 15:37:47 följande:

Vill bara hoppa in o säga att man kan ringa/maila till Lilla max om småfolk mm (får ej reas på nätet). Äppelhooden är äntligen miiin!!!
    aha, hur mycket var det på småfolk?
  • TineK

Ari Gold skrev 2008-12-30 17:15:55 följande:

Sista chansen för mig att shoppa innan köpstoppet... Finns det VERKLIGEN ingen butik som har mer rea på småfolk? Det gör mig inget om det är äldre kollektioner (bara bra, då behöver man inte ha samma som alla andra) men ska helst inte kosta mer än en hundring för en t-shirt. Nån som sett?
    Grejen med småfolk är ju att de är så populära att butikerna inte behöver rea dem mer, folk köper ändå. Men i slutet av januari kan man nog göra riktiga fynd på enstaka småfolket plagg (och annat). Jag fyndade på LLM för under 100 kr för tröjor efter sommaren så jag hoppas på deras rea
  • TineK

Tabby: tänk bara på att lurvoverallen är jättevarm, min son blir helt svettig i sin och då är det ändå vinter. Så synd att småfolksdressen inte funkade

imsa: de kläder jag köpt från kikid har varit små (förrutom tiban då)

• TineK

En del av våra gäster ska sova över, de kommer sova på kontoret. Undrar om det blir jättekonstigt om jag smyger in och kollar LLMs rea i natt/tidig morgon???!!!

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!