• Lokatt

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Buttelina skrev 2009-01-25 11:44:35 följande:
    ojdå men en liten shampoodle dress kan du ju köpa . håller med att det är synd med frakten. hade den varit 25 eller liknande hade jag köpt en till
    hade frakten varit billigare hade jag nog inte hållt mig, utan köpt en iaf.

Mina två stora leker här brevid, dottern i gröna shampoodel och sonen i röda byxor jag har sytt liknande:
    Byxor jag sytt och katvig tröja.Klickbar.

För röd velour shampoodel fanns inte, då får man skapa

Så sugen på den oranga dock! Din fina bild gjorde inte suget mindre!
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Buttelina skrev 2009-01-25 11:50:10 följande:
    ohh vilka fiiina byxor! vad duktig du är!!Den orange shampoodlen är urfin, sorry om jag frestade dig
    tack

neh, nu ska jag ta djupa andetag och lämmna datorn för att dammsuga, består det oranga behovet när jag kommer tillbaka, då får det nog bli handla av
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    leson76 skrev 2009-01-25 19:06:26 följande:
    Har inte varit inne och läst tråden sedan igår MEN om det är någon som fortfarande vill ha en lurvoverall s. 74 finns de till halva priset på Mads & Mille. Favoriterna röd och lila finns!!madsogmille.dk/
    hur funkar det med frakt o så?
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    anette 81 skrev 2009-01-25 19:18:36 följande:
    hur blir det då om det är i danska kronor?
    oops, det blev 293 utan frakt i svenska kr
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Buttelina skrev 2009-01-25 23:23:56 följande:
    hehe men en liten dress bara den orange är snyggast! och den gula
    går och lägger mig, här kan man ju inte vara, då slinker det ner en orange snart
    Stog imot förrut genom att gå och dammsuga, nu får jag försöka sova bort begäret då, men med min tur lär jag drömma oranga shampoodeldrömmar
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Buttelina skrev 2009-01-25 23:37:53 följande:
    haha gå inte och lägg dig nu! shoppa istället
    hahaha, medberoende?
     nee.. *måste stå imot* Sista pengarna på det kontot ska gå till vinterkläder till minsta att ha i början av nästa vinter, säg något snyggt sånt plagg nån stans så hugger jag som en barracuda

Satt och funderade på om han inte behöver en mololurv overall i 92?! Bara för att ha i vagnen och bilen nästa höst. Nån som sett så stora? Förrutom på danmarksidan då?
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Mollie skrev 2009-01-25 23:42:11 följande:
    Fick ett tips om at höra med er...Vet ni någon sida som säljer Didrikson vinteroveraller på rea, minst 50%? Om ni vill så svara gärna i min gästbok då jag inte följer denna tråd!
    kidzshop har till 40% Skurk-kids har till 50% men utplockat.
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Buttelina skrev 2009-01-25 23:45:23 följande:
    hmm nä har bara sett 86 i molo lurvis tyvärr. vad söker du för vinterkläder? vilken strl?
    vinterkläder i 86, min lilla fyller ett nu i feb. så de är till i höst/vinter.
    Fast då kanske 86 i overall funkar? Men känns litet, han har 80 på sin lurv nu. därför jag sa 92 till nästa.

Vet inte riktigt vad jag ska köpa, nåt snyggt, på rea, så kan jag köpa mer nyheter i höst, känns överkurs att köpa fler saker till fullpris i höst, då kan jag ju köpa något nu billigare. (motivation att ha många ombyten )

Eller så köper jag något funktionellet, typ didrikson? och nån annat i höst.

haha i-problem
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

brukar skurk ha ytterligare rea sänkning??

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    LillaÄrtan skrev 2009-01-25 23:56:51 följande:
    Letar täckbyxor från Didriksons i beige. Dem skall passa till tjejjackan som är beige/grönaktig med ljusrosa sträckmönster på typ axlarna... Någon som vet vad jag surrar om??
    basil heter väll den?
    Våga vägra blogga
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!