• Lokatt

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Tabby skrev 2008-12-30 23:09:37 följande:

Har inte testat Molos, men definititivt mjukare och gosigare. Men jag tror den är lite tätare för Molos är lite gles (ser ut så i alla fall när jag tittat på den)Tänk nu bara på när du funderar på när barnet ska använda den. Som jag skrev innan köpte jag en 74 till kotten 60 cm. Armrna var långa men i grenen var det inte mycket växtmån kvar. Typ 2 cm eller så. Så jag har beställt en 80.
    de är som suitsen alltså, korta i gren.
    Ja, molos är glesa, fast super när man inte behöver en välldigt varm overall, eller när de ska sitta i åkpåse mycket. Så därför jag behöver en var,are än den, att variera med efter väderlek
  • Lokatt

Tabby skrev 2008-12-30 23:42:07 följande:

Lokatt skrev 2008-12-30 23:17:26 följande:
    Lokatt, hur många storlekar har du gått upp i suitsen om du börjat använda dem på en gång?
    en storlek har jag gått upp där, sen tycker jag faktiskt tyget bli slappare och ger lite mer gren utrymme efter ett tag. jag började tex med 74 när han hade 68, då satt grenen exakt, men sen kunde han ha den halva 74 perioden oxå. Nu har han den i 80 och haft den ett tag, började just med 80 i andra kläder nu. Men de två har varit i frotten. Inte hunnit prova velouren än.
  • Lokatt

HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:48:58 följande:

HAHAHA! Våran jäkla brevbärare ringer på dörren och lämnar paketen personligt (är oftast hemma på fm), och det börjar bli rejält!! pinsamt nu. Var det inte någon som gett en liten julklapp till sin postis?? Funderar på något litet, hon är helt klart värd det.. så som hon får slita Eller har posten bra julbonus ändå??
    haha, postisarna får 10 julmärken i bonus vet jag, så ne det har dom inte

Det var jag som gav min postis en julklapp Han tar oxå alltid med alla grejer jag beställt. Det behöver dom inte ens, får det inte rum i inkastet eller brevlådan kan dom avisera.
    Om din ringer på med grejerna skulle jag abslolut ge en liten uppskattning, för det ingår inte i jobbet
  • Lokatt

*snyft* Fick mail om att lurv kikid mössan var slut hos enzokids! Jag som var så glad att ha hittat en i större storlek! Alla har bara pytte storlekar kvar!
    Vad gör jag nu då?! Har beställt jackan att ha till hösten, vill ha matchande mössa ju!!

• Lokatt

ingen tolvslaget rea idag jag glömt va? kan jag lägga mig med gott samvete?

• Lokatt

Buttelina skrev 2008-12-31 00:10:39 följande:

åhh vad synd vilken är det du söker? och vilken strl?
    en kikid lurv, speedy eller puntje spelar ingen roll, helst brun men grön är ok. ska passa minsta i höst, så för en tvååring, dvs 4+ på speedyn och max 1-3 på puntjen. helst 12 mån på den.
  • Lokatt

Vilka shopar har reastart ikväll nu då?

• Lokatt

hahahaha, ingen shop kanske? men nån shopp

• Lokatt

HemmaHosSofi skrev 2008-12-31 17:23:54 följande:

LLM inatt
    just det ja. Ingen mer? *glömsk*
  • Lokatt

Nu finns en bild på två kalenderfynd, en katvigtröja och ett par byxor, fast byxorna har jag sytt själv av tyg från mjukatygers kalender Nån vänlig själ som vill lägga i bildtråden? Jag har inte plus.
    www.familjeliv.se/hem/lokatt/galleri.php

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!