• lillronya

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Stormis skrev 2009-01-02 14:41:37 följande:
    Jaminsann där stod det ju frakt.

Nä jag väntar på bekräftelse, men det står ju ingenstans att man ska det. Det är lite dumt...
  • lillronya
    Nova76 skrev 2009-01-03 12:17:34 följande:
    åh då borde jag också få besked snart, 1480! Ska man ringa dit kanske eller annars ringer hon?
    Om du ringer kan du ju fråga om min med.
  • lillronya
    Nova76 skrev 2009-01-03 12:20:58 följande:
    läste vidare och om hon är så stressad kanske jag ska låta bli... vad har du för ordernr?
    Ja kanske det.. JAg har 1512.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-03 12:24:05 följande:
    Säger också RING INTE! Det gör att allt tar ännu längre tid. Problemet är ju att man inte vet när ens order behandlas. När ska man då betala in?
    Kanske när man fått sitt paket och vet att allt finns....
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-03 12:26:15 följande:
    Haha...gärna för mig
    Hahaha ja men vad ska man annars ta fasta på, liksom?
  • lillronya
    Magda78 skrev 2009-01-04 12:54:46 följande:
    Mawe123 skrev 2009-01-04 12:51:47 följande: Ja, från Hippo intet nytt Sovmorgon?
    Känns ju hopplöst! Har ett ganska "tidigt" ordernummer, men vad hjälper det..
    Vågar ju inte leta upp grejorna nån annanstans heller.
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-01-04 15:08:44 följande:
    Men seriöst, jag tycker att det här är helt galet! Jag förstår inte hur man som småföretagare inte jobbar häcken av sig en sån här helg (förlåt Hippo om du läser detta) och tar in vänner/släkt som kan hjälpa en att gå genom sakerna. För såååå lång tid kan det inte ta! Jag beställde halv nio i fredags morse (iofs nästan 100 ordrar före mig...) och inte ens ett massmail med en ursäkt? Bryr man sig inte mer om sin verksamhet?
    JAg tycker också att det verkar helt galet...
    Verkar ju som at det var så här förra året också, och då är det ju ännu konstigare. Att man gör samma grej två gånger.
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2009-01-04 15:31:22 följande:
    Är också lite irriterad på Hippos engagemang
    Jag irriterar mej på mej själv mest, just nu!
    Vill strunta i beställningen eftersom man inte har en aning om vad som händer. Men så vill jag så gärna ha kläderna och väntar och väntar och väntar....
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2009-01-04 15:48:20 följande:
    Jag har slutat att vänta, men tycker att det är lite dåligt -självklart jämför jag med den service och respons jag har fått på mina ordrar på Batinki.Nåja, vi överlever utan en lurvis till, så det är ju inte så att himlen ramlar ner om vi blir utan
    JA batinki gick ju ganska snabbt. Raketsnabbt i jämförelse.
  • lillronya
    Alexa skrev 2009-01-04 16:10:02 följande:
    Allt prat här i tråden om Hippo.. Jag var ju en av dom som oxå beställde under den tiden då det var 50% på REA-kategorin..Valde förskottsbetalning men har väntat medvetet tills idag.. Har inte betalat än.. Skulle man få en till "orderbekräftelse" om det man beställt finns?? Känns ju surt att betala och det sedan tar 1-2 veckor innan man får igen pengarna om det inte finns..
    Jag beställde också då och har inte heller betalt ännu.
    Vad jag har förstått så ska man få besked om grejorna finns eller inte...
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!