Inlägg från: Kajsan
|
-
-
Ja nu måste vi ha in tips, annars kan vi ju inte ha våran lista!Ullis 10 skrev 2008-11-28 16:36:45 följande:Hm.. Vilka ska nu ha kalender? LPL har julklapp, Hanazacka, EST (igång), Ajabaja och... Tänkte ha en lista att kolla av :). Blir ju billigt. MeandI oxå förstås.
-
Nej, mina efterlysningar ger inte så många svarDuntoffla skrev 2008-11-28 19:43:05 följande:Börjar vi få koll på vilka shoppar som kommer ha kalendrar i år? Kanske ska sätta mig och kolla igenom förra årets trådar och se om alla har kvar...
Tänkte uppdatera TS på söndag, så om ni har förslag så skriv ut hela adressen, då är det lättare att hitta bland alla inlägg, eftersom de är klickbara och blå. -
För att man ska se den, den var ju röd och lystemaruttan skrev 2008-11-28 22:09:46 följande:Kajsan: Helt OT men måste bara fråga varför du gör arga smilisar när du startar trådar?
-
Vilket jobb ni gjort! Har ni jämfört den med förra årets så ni inte missat nån?
Jag uppdaterar TS imorrn kväll så vi verkligen får med alla eftersläntare...
-
Så nu har jag MEJLAT de butiker jag saknar på listan
-
Tack!jassikan skrev 2008-11-29 23:55:42 följande:Vet inte om ni skrivit med dessa kalendrar: www.domoda.se/info_pages.php?pages_id=20 kidsbutik.se/kidsbutik/product_info.php?produ...
-
Fick svar av Melike.se de ska ha!
-
Så nu är det uppdaterat! och nu är vi igåååång.
Bäva plånböcker, bäva
-
Coolt att jag har så många presentkort att utnyttja efter alla tävlingar som vart i november