Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Söker Hummel jacka och gärna byxa i strl 98.... Till en kille!
Verkar vara slu överallt?
Söker Hummel jacka och gärna byxa i strl 98.... Till en kille!
Verkar vara slu överallt?
Familjetorget har nskjolen på rea vet jag...
Tack för tipsen om Hummel!
Vet någon vad rabatten på Mysgrodan är?
Ska man mejla o beställa eller beställa som vanligt i webshoppen mednån kod?
Okej, men zip & munkjackorna då? Vad är rabatten pådom?"
Idag har jag också fått Shampoodle setet hem.. Eller ska gåupp på Konsum o hämta ut de senare. Spännande!
Fick just mitt paket till dörren från Hanazacka... Besviken då de bara innehöll ett par baggy ns! Ett par var till min dotter & de andra en kompis som skulle ha till sin pojke.
Ringde Hanazacka i panik, har ju betalat för två par & alölting var rätt på min följesedel.
Dom hade missat att jag skulle ha två par brallor så dem skulle skicka ett par till nu bums...
Tipptopp service.. Hon trodde först att alla var slut men hade fått en avbeställning på just ett par 98or. Skönt för mig
Fast nån här i tråden sa att baggybrallorna är små i storlekarna... Dom är enorma på min 3åring i 98 Hon hade lätt kunnat ha 92...
Va söta kläderna var i Me&i´s nya kollektion
Jag visade den mössan från babyshop ett par 100 sidor bak eller så, den du tänkte på?
Den jag visade var tyvärr slut såg jag, men det kanske inte var en sån...
Varför funkar det inte att gå in på www.litenclothes.se?? Har dem stängt sin webshop??
Har också köpt jackor på lindex för 99:- men det var dock vinterjackorna dem reade ut... Inga vårjackor, de fanns bara på ord. pris..