Wailea skrev 2008-12-17 14:30:29 följande: Nä inte bara sådär på en gång. Min ghissning är att de inte har automatisk uppdatering och massor har beställt så de inte hinner uppdatera.
NÅGON som vet om & vart det finns Molos mössa som man drar över huvudet med nånting rött i? Vet att jag sett en lila med röda stjärnor, men de spelar ingen roll om ddet är den eller bara en med rött i.... Stortjejen på 3 år behöver en sån till sin röda overall!
denna röda som finns på bilden är såå fin både till molos röda och lila overall (obs ingen annons)
www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-babybluse-...Förstår att det är jobbigt att förstå mig, svammelmaja! Men nu hittade jag en bild på tröjan, då kanske det är lättare att veta vad som matchar...
www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-babybluse-...Förstår att det är jobbigt att förstå mig, svammelmaja! Men nu hittade jag en bild på tröjan, då kanske det är lättare att veta vad som matchar...
de lila prickbyxorna finns på eleraff. upp till strl 74
Det kanske kan gå hon är 75 cm nu, är de stora i storleken...men jag har aldrig förstått hur man handlar där...kanske är ointelligent men jag förstår inte...Hmm har ändå genomgått tre utbildningar...hur går det ihop? ;)
Det konstiga är att såna som lagt order efter mig fått. Måste hänt ngt. Nu har jag mailat och frågat om jag kan byta till 2 andra till samma pris. kanske fräckt men jag tycker att det som sagt var lite skumt att jag inte blev kontaktad förrens nu när jag vet andra som köpte igår fick sina paket idag...