• Nivde

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Hej.

Någon som vet hur Hummels vinteroverall sitter på ett ganska långt och smalt barn?
    Jättetacksam för respons.

ღ Mamma till världens finaste och goaste Edvin ~ född 12 juli 2006 ღ
  • Nivde

Tackar!
    Den finns endast i en grå färg men den ser helt ok ut den med.

• Nivde
    Följdfråga. Cool
    Sonen har idag ca 104 på tröjor men vi ska snart gå upp till 110 då det annars glipar vid magen. Byxor har han 98 på. Hans PO.P-overall som är 98 passar bra nu men kommer nog inte räcka hela säsongen.
    Ska jag välja storlek 104 eller 110 på vinteroverallen?
  • Nivde

Hej.

Hittade en del från kalenderrabatten men har inte hittat något än från rean. Letar dock febrilt.
    Min svärmor hittade dock en fin Molo-vinteroverall, dock i butik och ej online. Visst är väl den ganska rymlig i storleken? Planerat att inhandla 104 på PO.P men visst borde väl 104 i Molo fungera precis lika bra? :)

• Nivde

Hej.

Tack för det snabba svaret.
    Håller tummarna för att den blir bra i storlek och att den räcker säsongen ut.
    Jag har inte sett den än men det var på rea och den var blå. Någon typ av ljusare blå utan att vara ljusblå. Heh, låter jätteluddigt men jag har som sagt inte sett färgen men litar på svärmors smak. (Den brukar vara riktigt bra. )

• Nivde
    Angående Gigikids: Står inte tjejen som äger butiken som avsändare? Har för mig att det var det på mitt paket. Jag fick det supersnabbt från dem.
  • Nivde

Hejhopp!

Någon med koll som kan tipsa om var jag hittar fin Molo-rea? Jag tycker att jag har klickat och klickat mig igenom många affärer men verkar helt ha missat de med Molo.

• Nivde

Hej igen.

Någon här som vet hur Louie-Louis fleeceoverall är? Jag har fastnat för den och funderar på att inhandla den till det kommande syskonet. Är lite tveksam över hur öppningen på overallen är, om den är smidig eller enbart snygg.

• Nivde

Upptäckte precis att hanazacka.jetshop.se/ har 50% Mini A Tures ytterkläder. Nu har jag inte läst alla inlägg så ni kanske redan upptäckt detta.

• Nivde

Här sitter man uppe med sjukt barn i knät och gubben sover sedan många timmar.
    Hoppas att det iaf blir lite smaskigare mat nästa nyår...

• Nivde

Sitter på jobbet och har det för en gångs skull väldigt lugnt *ta i trä*. Tänkte försöka kolla runt lite bland nätbutikerna.
    Det jag är ute efter, till rea eller ej är Molos biltröja. Den med blå bakgrund och en massa småbilar i olika färger. Sonen har en t-shirt men den är snart för liten och det är hans älsklingströja. Letar i storlek från 110.

När jag ändå är i frågar-taget så undrar jag om någon här vet hur Louie-Louis fleeceoverall för småbarn är. Den röde är väldigt fin men jag funderar lite på hur smidig den är. Hade tidigare PO.P's med parallella öppningar och här är det endast en öppning som går lite snett över overallen. Någon som vet?

• Nivde

Hej igen.

Ber om ursäkt för att jag gnatar på med min fråga om Louie Louis-fleeceoverallen. Generad
    Men är det någon här som vet hur den är? Den röda är så himla fin men jag undrar om den sneda öppningen gör den smidig eller svårarbetat. Glad

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!