• lallis

Mer kontakt än nödvändigt?

låter mer som svartsjuka och detta menar jag itne som kritik.
    det är väl väldigt viktigt att barnens föräldrar har kontakt, barnet är jhu bara 12 år så de behöver jhu prata med varandra.

Jag har bonusbarn så jag har samma erfarenheter men jag ser det som nåt positivt att man pratar om hur det gått i veckan och om allt annat som rör barnen....ser faktiskt inte problemet.

vänd på det. säg att du hade haft barn, tycker inte du det hade vart självklart att ha kontakt med barnets pappa?

• lallis
    Svar på #2
    ne jag förstår absolut att du inte vill att hon bara ringer om det inte har med barnet att göra...men när min sambo pratar med hans ex om barnen blir det självklart vanligt prat oxå...men det är klart att skälet till samtalet ska vara barnet, annars är det jhu konstigt
  • lallis
    Svar på #4
    svårt...att vara kort är jhu ett sätt men fattar hon inte det känns det som att man får säga till henne.

har ni nummerpressentatör kan jhu du svara och säga att han är ute men att du kan meddela vad det gällde...då kommer hon känna sig dum att hon inte har nåt att säga egentligen, gör så några gånger kanske
Svar på tråden Mer kontakt än nödvändigt?