Inlägg från: Daniboy |Visa alla inlägg
  • Daniboy

Är Zlatan värd 3 guldbollar

Igår så fick zlatan sin tredje guldboll....

Personligen så tycker jag han är en enastående talang men han hyllas lite för mycket tycker jag, Hur svårt är det att spela med den omgivningen som han har haft i alla lag.
    Tror det är därför som han inte vill avsluta sin karriär i svenska ligan....
    Men absolut att han är en av världens 7-8 spelare kan jag hålla med om....

• Svar på tråden Är Zlatan värd 3 guldbollar
  • Daniboy

Absolut han är inte svensk i sätt att uttrycka sig eller spela men det är ju det som gör honom så speciell.
    Och det är nog bara Henke Larsson som förstår hans tänkande men det är ju för att han har varit i lika stora klubblag, tänk om han var 10 år yngre vilket anfall vi hade kunnat haft...

• Daniboy

Absolut men jag önskar att sveriges landslag inte var så beroende av honom, men tyvärr så kretsar det mesta runt honom.
    Önskar bara att han kan lyckas lika bra, När Zlatan har en dålig dag så blir han så osynlig och springer inte, Han måste ju fatta att han alltid drar på sig minst 2 motspelare så han måste fortsätta och röra sig på planen så det öppnar upp för dom andra.

• Daniboy
    Svar på #9
    Jo men som fotbolls spelare så är det ingen som kan mäta sig med honom i sverige sen så visst kan jag hålla med om att det är tröttsamt att höra på honom
  • Daniboy

Jo precis han är ju så osvensk i sitt betende på och utanför planen så sverige ska bara vara glada att han spelar för sverige
    men jag önskar verkligen att han kunde lyckas i landslaget.
    Men om sanningen ska fram så är jag bättre än zlatan han och jag bildar anfalls par i inter på fifa 2009 på xbox360 och jag har gjort 16 mer mål och har 7 fler assist än honom så jag kanske får guldbollen nästa år...he he eh he he

Svar på tråden Är Zlatan värd 3 guldbollar