• caspersmamma 08

kan pojkar ha strumpbyxor

skulle ni sätta på strumpbyxor på er pojke

Jag sätter på strumpbyxor på min pojk men min sambo tycker inte om det.

• Svar på tråden kan pojkar ha strumpbyxor
  • soffiplopp

jag har köpt strumpbyxor på pojkavdelningen på kappahl, så JA absolut!!!snoppen trillar inte av pga av ett par strumpbyxor!!!

¨~Isak 061229~¨¨ ¨~BF nr.2 081203~¨
  • MissLillan

japp det skulle jag göra är ju jätte praktiskt.

• Viggo och pyrets mamma

Självklart, min pojk har det när det är för kallt för att bara ha byxor men för varmt för overall, vad menar din sambo att han skulle ha annars?? Långkalsonger funkar ju inget vidare på så små, de kasar bara upp och har sig, min pojk har mörkblå, ser inget konstigt alls med det och inte min man heller.

~ Viggo min solstråle 080425 ~
  • mommys minute

javisst! Jag köpte dock leggings till honom. Min man var inte heller så glad- han sa att pojken såg ut som en balettdansös. men det är ju varmt under byxorna för sjutton! Det finns inte kalsonger vad jag vet för så små...

• nano

Japp, har sett flera stycken. Kanske inte i rosablommigt men i "kryp"varienter (antihalk-"pluppar"?? på knäna) och annat. Är ju jättebra att ha under byxor om inte annat.

• jannis

joo de e ju toppen me strumpbyxor!! klart man kan ha!! och de emånga som har de på sina pojkar!! har jobbat på förskolan och de så bra när de e kallt oxå!!

• Stargirl

Ja självklart....det har mina båda pojkar haft då de varit små.
    Super praktiskt. Varför börja redan vid spädis staidet att placera in barn i fack på det viset? Sorgligt.

*~Bugaboo RULES~*
  • Cynric

Abslout. Kalsabyxor eller ballethopparbyxor kallas dom för här hemma

• Bettanspettan

Vad menar du med strumpbyxor då? Jag har det på min pojke, såna tjocka som är som långkalsonger fast med fot.. Han är 8 mån och dagar när det inte är jättekallt nu på hösten har jag såna under byxorna o vanlig jacka. Jag tycker det är jätteprakiskt och just att det inte blir en glipa mellan socken o byxan...

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
Svar på tråden kan pojkar ha strumpbyxor