• Black roses

Obs!! Ny tråd, vi som väntar 4.de barnet, eller "bara" äldre o gravid del 3

Något hände tyvärr vår tråd, den försvann... Så jag skapar en ny!!
    Nu hoppas jag att ni hittar hit, gamla som nya, välkomna!!

Kraam

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-16 21:33
    Länk till vår Bf-lista...

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37788200.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-16 21:35
    O länken till våra nyföddas lista..

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37788795.html

Kraaam

• Svar på tråden Obs!! Ny tråd, vi som väntar 4.de barnet, eller "bara" äldre o gravid del 3
  • Black roses
    Leontine skrev 2009-02-03 19:58:44 följande:
    Ja herreminje...vad hon har åkt i denna kana. Och så var barnbarnet här o hjälpte till. O sen kom en Jonna till. Brorsansbarnskillesbarnll Eller Kusinbonusbarn till min Jonna. Jaja en trevlig liten tjej iaf. Hon var 4år, min jonna 3 o Jasmine 2. O så brorsans kille som e lekfarbror nr 1. Det var spring runt runt så jag blev alldeles yr. Lite trött nu. Nu ska Gumman få sin älsklingsrätt Piskfinnar, nej förlåt fiskpinnar. God kväll på er-.. Kramar!
    Naawwwhhh.... Vad roligt.. Osså pinnar te midda, sicken lyx, att få allt detta som man älskar på sin födelsedag, det e oslagbart bra...

Kraam
  • Tindra02
    Black roses skrev 2009-02-03 20:21:32 följande:
    ASGARVAR!!!Tjejjer, tjejjer... Nu kan ni smita in o kolla i mitt galleri alltefter lusten faller på.. Hmm KANSKE inte det bästa ordvalet i detta gäng.. Kraam
    Åh vad fina kort
    tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
  • Bubblan2
    Black roses skrev 2009-02-03 20:25:03 följande:
    Bubblan... Är maken inte hemma?? (Har du abstinens?? )Kraam
    Hehe...jo...
  • Leontine
    Black roses skrev 2009-02-03 20:27:26 följande:
    Naawwwhhh.... Vad roligt.. Osså pinnar te midda, sicken lyx, att få allt detta som man älskar på sin födelsedag, det e oslagbart bra... Kraam
    O 10 liter snor. Lillsnorbollen sover hostar o ulkar snor o storsnorbollen vill bli snuten hela tiden så hon e högröd under näsan. Men de har ingen feber...pepparpeppar.

Har ätit "riskpinnar" oxå en gång. De var inte säkra på om de var genomstekta.
  • Black roses
    Bubblan2 skrev 2009-02-04 11:44:09 följande:
    M G, vilken charmknutte! Är Ida lik dig då?! jaja!
    Tackar!!! Han e vår lilla filosof..
    Ja Ida är en kopia av mig som ung, vilket hon ju INTE uppskattar att få höra..

Kommer in senare, ska iväg till smärtkliniken o lägga upp en behandlingsplan idag.. Smått nervös, tror jag att man nog lugnt kan kalla mig..

Jag menar, helt plötsligt blir man tagen på så stort allvar, mot för innan, då läkarna bara viftade bort mig som person, det är en massiv omställning för mig..

MEN samtidigt är det skönt att få hjälp, för värken finns där även om jag inte nämner det jämt, och denna vintern(???!!!) har inte varit nådig, då det växlar bort o fram hela tiden..

Ses senare tjejjer!!

Kraam
  • bebis08
    Black roses skrev 2009-02-04 12:11:48 följande:
    Tackar!!! Han e vår lilla filosof.. Ja Ida är en kopia av mig som ung, vilket hon ju INTE uppskattar att få höra.. Kommer in senare, ska iväg till smärtkliniken o lägga upp en behandlingsplan idag.. Smått nervös, tror jag att man nog lugnt kan kalla mig.. Jag menar, helt plötsligt blir man tagen på så stort allvar, mot för innan, då läkarna bara viftade bort mig som person, det är en massiv omställning för mig.. MEN samtidigt är det skönt att få hjälp, för värken finns där även om jag inte nämner det jämt, och denna vintern(???!!!) har inte varit nådig, då det växlar bort o fram hela tiden.. Ses senare tjejjer!! Kraam
    MIN Ida är en kopia av mig OCH MORMOR som ung!
    Och DET vill hon då inte veta av
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Melvin oktober -08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Frezalo

Hej hej!
    Är inne och läser lite mellan varven.

Känns som man inte gör så mycket annat än att amma, plocka i och ur diskmaskin (tack gode gud för den uppfinningen!) och tvättmaskinen och lagar mat...
    När ska man få in nya rutiner? Känns som man knappt hinner gå upp på morgonen förrän det är kväll och dags att gå och sova igen.

Lilltjejen växer väl inte kalasbra. Var till bvc igår och då hade hon inte gått över födelsevikten än, men iaf växt två cm. Så nu j--lar ska här ammas! (finns nog nån timme kvar/natt fortfarande som jag inte ammar )

Har iaf sluppit deppen än så länge, och hoppas det förblir så.

Hoppas allt är bra med er andra. Ska läs ikapp lite när tid finnes.

Krams

Jag har 0:- på kontot, men är världens rikaste människa!
  • Black roses
    Tindra02 skrev 2009-02-03 20:56:22 följande:
    Åh vad fina kort
    Tack så mycket...

Kraam
  • Black roses
    bebis08 skrev 2009-02-04 14:05:58 följande:
    MIN Ida är en kopia av mig OCH MORMOR som ung! Och DET vill hon då inte veta av
    Skrattar... Se där.. Då vet du vad jag menar..

Kraam
Svar på tråden Obs!! Ny tråd, vi som väntar 4.de barnet, eller "bara" äldre o gravid del 3