Inlägg från: hidden angel |Visa alla inlägg
  • hidden angel

Vi som har eller har haft tidiga blödningar

Emelie.. vilken dag mer exakt var du på när du tick se hjärtat slå?

• hidden angel

Jag ska på hälsokoll på måndag, är då i vecka 5+3. Hade lite brunt idag, samt att jag emellanåt har mer molvärk på vänster sida. Så hoppas därför få göra vul, för att utesluta utomskedes samt att det då vore skönt att få se ett hjärta ticka, på köpet Men jag vet inte om jag kommer få göra det ju..

Hoppas inte det blir mer blod av det nu heller.. och framför allt att det inte blir rött!

• hidden angel

Frikadellen, vilken vecka är du i? (du kanske har skrivit det, men jag hitta inte det här.. )

• hidden angel

Frikadellen jag e enligt SM i vecka 5+2.. så det e långt kvar innan man kan pusta ut!

Hur kan det sen ändras vilken dag man e på, om man vet vilket sm är? Jag förstår inte riktigt det där

• hidden angel

Jag har haft bruna flytningar till och från nu i över en vecka.. sammanlagt 4 ggr har jag haft det. Inget rosa eller så.

Tycker ni jag ska ringa gyn o kolla det, eller ska man bara låta det vara?

• hidden angel
    NoworNever skrev 2008-11-23 21:45:17 följande:
    hidden angel skrev 2008-11-23 09:00:11 följande:
    jag har precis som dig bara bruna flytningar, ingen blödning och inga kramper...
    Hur gör du då? Har du kontaktat gyn för det, eller du bara låter det vara?
  • hidden angel

jag ringde gyn, så jag ska dit på onsdag.

• hidden angel

Franka, jag har precis som dig! Hoppas jag får se ett hjärta picka jag med! är i v6+5 på onsdag när jag ska dit! Riktig lättnad va?

• hidden angel

John, jag degt e ju skönt att få bekräftelse på att allt verkar ok. Men man e ju oroli, för det kan ju var något fel med!!!

• hidden angel

ja, men det kan ju även varaq infektioner o så.. man vet ju inte. Jag ringde gyn o fråga vad de tyckte, och de tyckte det var lika bra att kolla upp det, för man inte kan veta vad det beror på annars.

Och e det tex ma så kan det ju ta längre tid tills kramper etc kommer

• hidden angel

pepsimax.. här som jag bor görs inga kollar innan v18 om inte blödningar/kramper. De har inte ens ul-maskiner ute hos bm, utna man får åka in till sjukhuset då. Så jag tycker du ska ringa bm o fråga. E du orolig så förklara som det e så kanske de skickar dig på ett vul

• hidden angel

jag var på koll igår, och visst var där ett litet hjärta som slog! hon såg att jag hade lite blod kvar så jag kommer småblöda lite mer, skönt att veta vad att det e ok!!

Svar på tråden Vi som har eller har haft tidiga blödningar