• Malis81

Vi som har eller har haft tidiga blödningar

Jag är gravid i v 6+2 idag och i onsdags när jag gjort ett tungt lyft fick jag ont i magen. Inte mensont men ont. Gick på toaletten och då kom lite rosa först o strax e det droppade det blod i toan. Har tre mf i bagaget så jag rev upp himmel o jord o vi grät floder jag o sambon... Blödningen slutade på några timmar och dagen efter var det bruna flytningar m några små små klumpar. På natten till fredagen blev de mindre o på fredagen var de helt borta. Tyckte dock att jag hade ont på vänster sida o åkte in till akuten för att kolla så det inte var utomkveds. O gissa vad vi såg då?!? En liten böna på 2,6 mm med ett hjärta som tickade!!!!! Var för litet för att säga exakt datum men v 5-6 nånting. Ska på vul igen på tors då jag tar Progesteron pga mina tidigare mf. Hoppas på att samma händer dig TS. Att där finns en liten böna m tickande hjärta! Håller tummarna för dig o tänker på dig imorgon. Vet hur orolig man är o hur jobbigt det är. Hoppas du kan sova lite inatt iaf!

Kram!

• Malis81

Frikadellen: gulligt av dig! Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att allt ser bra ut för dig också! O som du säger är det skönt att veta vilket iaf. Ovissheten är ju så jobbig! Tycker iaf att det låter bra eftersom blödningen klingat av. Har läst en del om det här på fl o det verkar som att just v 6 är en ganska vanlig vecka att få blödning i. Håller tummarna för dig! Stort lycka till idag!

• Malis81

Nej... Usch vad jobbigt! Håller tummarna för att det blir bebis snart igen och att det går bättre den gången! Varmt lycka till o en bamsestor kram till dig! Hoppas du inte känner dig alltför ledsen:( Tänker på dig Frikadellen!

Svar på tråden Vi som har eller har haft tidiga blödningar