Emmylou!
Jag vet precis hur det är när man googlar ihjäl sig, o känner efter varenda symtom man kan hitta.
Vill ge dig en jättekram och hoppas att det löser sig för dig, tänk inte för mycket nu, för man kan få varenda symtom passa in i varenda förklaring.
Om det skulle varaq missfall så tänk på hru vanligt det faktiskt är! Det finns forskare som menar att till och med upp till 50-60% av alla graviditeter slutar i missfalll bara att många inte hinner upptäcka att de är gravida ens och tror bara att det rä en sen mens.
Jag tyckte det var hemskt att få konstaterat att jag ahde fått missfall, men det kändes i vilket fall bättre att få veta! Ovissheten är värst. Men det viktgaste är att veta att så tidiga missfall beror nästan garanterat på att något inte blivit bra med fostret och att det itne kunnat utvecklas till ett barn. Som min barnmorska sa, det är ett gott tecken även om man itne ser det så, att man får missfall för det betyder att kroppen kan upptäcka när något inte är bra.
Hoppas verkligen att det verkligen är de där ofarliga blödningarna som man hoppas på! Det är många soms krivit här om symtom och blödningar som liknat både dina och mina, men soms en visat sig vara ingenting!
Jag och min sambo är redan i full rulle igen, och jag försöker just nu bara tänka positivt. Det var nog dumt att minuten efter jag testat postitivt börja leta barnvagnar på blocket...
Det fantastiska är ju också¨att man faktiskt har kunnat bli och kan bli gravid. Så om det inte blev bra denna gång, så blir det nog det nästa!
Tack alla snälla andra här som skrivit till mig och stöttat. Tur att FL finns... :)