Inlägg från: Fröken Svår |Visa alla inlägg
  • Fröken  Svår

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Sidan talar ju egentligen bara om att just DEN personen har blivit dömd.

• Fröken  Svår

Första länken:
    För djävligt!

Andra länken:
    Helt rätt- bildbevis väger lika mkt som en dom!

Tredje läänken:
    Barn ska inte söka fritt på nätet. Föräldrar- se till era barn!

• Fröken  Svår

Micke skrev 2009-01-16 23:30:34 följande:

Fröken Svår skrev 2009-01-16 23:29:40 följande:
    Bildbevis väger lika mkt som en dom? Hur tänker du nu?
    Det stod ju i länk nr 2 att han visat sig själv i en webcam, svårt att snacka bort.
  • Fröken  Svår

En av medlemmarna är en 21-årig man som bor i en mellanstor stad i Sverige. I hans gästbok går det att följa konversationer han haft med tjejer så unga som just 13 år.

En skärmdump av en msn-konversation mellan 21-åringen och en 14-årig flicka visar hur 21-åringen sätter på sin webkamera. Därpå visar han upp sin nakna kropp för flickan. De chattar även om sexuell erfarenhet och frågar om varandras ålder.

• Fröken  Svår

...skitsamma, kanske den här exponeringen kan hjälpa till att få vuxna karlar att hålla kuken i brallorna och sluta äckla runt med barn!

• Fröken  Svår

HellviHumle skrev 2009-01-17 00:11:59 följande:

Oj, så förvånande! Eller kanske inte. Undrar om de som slår ihjäl en pedofil gratis, är på språng nu.Hur blir det om någon ser den utpekade men missar att utpekandet tagits tillbaka?Kan den oskyldigt utpekade räkna med skadestånd?"Alla kan göra fel". Vilket j***a försvar!
    ...undrar om ungen som kände igen honom gick ett annat håll eller om ungen inte kom hem igen alls
  • Fröken  Svår

HellviHumle skrev 2009-01-17 00:21:21 följande:

Fröken Svår skrev 2009-01-17 00:18:29 följande:
    Menar du att den som blev oskyldigt utpekad inte var oskyldig? Kanske rent av mördat barnet?Eller hur tänker du nu?
    Mä, jag menar han med web-camen.
  • Fröken  Svår

HellviHumle skrev 2009-01-17 00:28:04 följande:

Fröken Svår skrev 2009-01-17 00:25:23 följande:
    Aha, jag tänkte mer på det första exemplet.
    Aha
  • Fröken  Svår

Nixx skrev 2009-01-17 00:27:40 följande:

Måste ändå tycka att det är rätt roligt att något jag haft starka åsikter emot, en månad senare visar sig drivas av en kriminell organisation och oskyldiga har hängts ut.Kom igen då, ni som tyckte det var bra, kom med argument! Sug på den ni
    Jag tycker det är tragiskt. Men anser fortf att det är bättre att de som är skyldiga syns.
  • Fröken  Svår

Nej, jag stödjer inte OG. Nej jag tycker inte att det inte gör något att oskyliga hängs ut.

• Fröken  Svår

HellviHumle skrev 2009-01-17 00:49:23 följande:

Fröken Svår skrev 2009-01-17 00:44:59 följande:
    Och vad har du för nytta av att ha läst sidan? Kommer du ihåg de som finns i din närhet?Tänk om någon dömd pedofil missats! Som, till råga på eländet, bor i din närhet. Då kanske du håller koll på fel "gubbe". Kanske rent av håller koll på en oskyldig!
    Jag är aldrig inne på sidorna och läser.
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän