• lovemyboys

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Jag vill åxå veta....

• lovemyboys

Sjölvklart är det tragiskt på hög nivå när oskyldiga drabbas, va det än gäller....
    Men en riktig sexförbrytare är det SGT som gäller..............

• lovemyboys
    Nixx skrev 2008-11-21 16:21:19 följande:
    Som kuriosa kan ju nämnas att jag hittade en betydligt mer omfattande site där alla som begått någon typ av "grövre" brott hängdes ut med namn, pnr och bild.
    Hm, berätta mer....
  • lovemyboys
    Pallas skrev 2008-11-21 16:23:23 följande:
    SGT?
    Skjut, Gräv, Tig........Lite hårt kanske men....satan jag hatar det!!
  • lovemyboys
    Triskele skrev 2008-11-21 16:54:00 följande:
    Beyond Eternity skrev 2008-11-21 16:48:51 följande: I mina ögon så är det ingen skillnad på när man dehumaniserar en förövare eller en oskyldig. Det är samma störda beteende som manifesteras.
    Öö, VA??
  • lovemyboys
    Triskele skrev 2008-11-21 16:56:45 följande:
    lovemyboys skrev 2008-11-21 16:54:57 följande:
    Oavsett vad människan har gjort så är detta fortfarande en människa och den ska inte utsättas för kränkande, förnedrande eller skadande behandling. Att begå övergrepp är fel i alla situationer, mot alla människor.
    Okej...nu fattar jag faktist bättre vad du menar....men vet inte om jag e berädd att hålla med....få känna efter lite tror jag....
  • lovemyboys

Hm...läskigt att se att det fanns nån från min kommun....det visste jag väl egentligen men....

• lovemyboys
    SilverEmma skrev 2008-11-21 17:24:43 följande:
    Oj...två stycken från min lilla stad... Namn & bild tycker jag också är ok, jag vill veta om det finns såna äckel i min närhet.
    Men såg du bilder...?? Det gjorde inte jag...
  • lovemyboys
    stardream skrev 2008-11-21 17:43:52 följande:
    Hittade länken! Eftersom det är allmäna uppgifter så tror jag inte det är någon fara med att lägga ut länken här... hittade en som bara bor en mil från mig!
    Vill ha!! Vill du va gullig å skicka till mej...i inbox om du vill!!
  • lovemyboys

Lille Fi skrev 2008-11-21 17:59:52 följande:

va inne o kolla på sidan, var kan man kolla olika kommuner? eller man får gå igenom alla?
    Men HALLÅ, jag hittar inte nått överhuvudtaget...hjälp,snälla!!
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän