• Andrea

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Jag vill gärna veta. Länka gärna

• Andrea

Är dom dömda är det offentliga handlingar som alla får ta del av.

• Andrea

Kul att det bor ett peddo i min närhet... typ tio minuter härifrån. Skoj, verkligen
    Han vart dömd till sex år.

• Andrea

Så jävla vidrigt, läser om nån som blivit dömd i Skåne. Han hade filmer med barnporr på, det var ban från späd ålder....Fy fan, jag mår så dåligt nu. Klarar inte av detta.  Fy fan. Ibland tycker jag dödstraff eller allmän bespottning vore berättigat.

• Andrea
    Kajsan skrev 2008-11-15 02:18:30 följande:
    Var det han som hade 47000 bilder påbarn från 6 mån  som han blandannat tagit på det dagis han arbetade på ? Fy jävlar!
    Nej det var nåt annat äckel som hade massa filmer med små barn som vart våldtagna.
    En flicka stack dom med nålar i underlivet och hällde även stearin på henne. Hon var 11 år.
  • Andrea

Jag förstår faktist inte hur man kan sitta och försvara dessa sk. män?
    Jag trodde i min enfald att det var offren det var synd om.
    Har precis läst en dom om en som blivit "uthängd" på sidan. Han har spridit enorma mängder barnporr med barn i SPÄD ålder på. Barn som blivit slagna, våldtagna och förnedrade på värsta tänkbara vis. Men nej, såklart är det mest synd om mannen som blir uthängd på en internetsida. Stackars honom.

Domar är offentliga handlingar. Tack och lov för det.

• Andrea
    Bedhead skrev 2008-11-15 20:29:54 följande:
    Vem försvarar?
    Du bla. Och övriga som inte tycker att dessa sidor ska finnas.
    Ändamålet helgar medlen. Jag är klart för att folk som begått så pass grova brott hängs ut. Rätt åt dom. Jag kunde inte bry mig mindre om en pedofil blir ihjälslagen eller får stryk.
  • Andrea
    Triskele skrev 2008-11-15 20:34:12 följande:
    Svar på #109Du skiter med andra ord i om folk utsätts för övergrepp.
    Om en dömd pedofil utsätts för övergrepp, så ja.
    Om en dömd pedofils anhöriga utsätts för övergrepp så nej.
    Givetvis är det fel att anhöriga ska bespottas för det. Men risken är väl inte så stor, tror du?
    Ungefär lika stor som att en oskyldig blir dömd kanske?
  • Andrea
    Bedhead skrev 2008-11-15 20:35:53 följande:
    Jag börjar tvivla på att du är läskunnig. Visa mig ett ställe där jag förvarat förövare.
    Oki, du kanske inte bokstavligen har förvarat förövare. Men hela attityden att det ska vårdas och lallas och förlåtas tror jag inte på. Inte ett dugg.
    Vissa brott är oförlåtliga. Att vålda spädbarn och sprida filmer på det anser jag vara ett sådant brott.
  • Andrea
    Bedhead skrev 2008-11-15 20:42:32 följande:
    Någon som har lite tjära och fjädrar att låna ut? Eller varför inte bara brännmärka hela förövarens familj med ett X i pannan? Sorry alla, jag tycker ni är primitiva och blodtörstiga. En förövare kan alltid överrumpla ett offer, spelar ingen roll om ni sitter med era ungar och leker memory med pedofilbilder hela kvällarna. Förövaren har nämligen överaskningsmomentet på sin sida.
    Och jag tycker att du är naiv.
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän