Eric66 skrev 2008-12-26 11:16:02 följande:
Hej. Satt och sökte lite på internet (antagligen mest för att ja ville hitta någon som varit med om samma saker som mig), men hittade den här "tråden" istället. Och när jag föddes, så dog min mamma. Jag har tre äldre bröder(jag är 6 år yngre än min äldsta bror), och deras födsel hade varit helt normal. Ingen hade misstänkt att henes fjärde skulle bli fel, men de blev det. Men, trots att jag själv känner mig skyldig till min mammas död, vilket inte egentligen är mitt fel, så vet jag att hon skulle älskat mig, precis på samma sätt som hon älskade mina bröder. Och det lever jag fortfarande på. När jag var 3 år så gifte min pappa om sig, och idag har jag fått fyra småsyskon och ser min "nya mamma" som min ända och egna mamma, och hon älskar mig och alla mina bröder som sina egna. Och med mitt inlägg ville jag egetnligen bara säga att även om du som mamma skulle dö vid födseln, så kommer din son och/eller dotter alltid komma ihåg dig, alltid älska dig och alltid tänka på dig. Du är ju trots allt anledningen till att personen i fråga finns. Min 5år äldre bror sa alltid till mig "Att ge sitt liv för någon annan är den finaste gåvan man kan ge."
vad fint!